We blijven nog maar even 'lucht'-ig bezig zo in de vakantieperiode. Daarom vandaag deze, omdat 'ie zo lekker is.
Een propeller is gewoon een grote ventilator voorop het vliegtuig, die de piloot koel houdt; zodra die stopt zul je zien, dat de piloot enorm gaat zweten.
Werken op een helpdesk van een automatiseringsbedrijf lijkt me af en toe ook best lastig. Je kunt daar toch echt de meest onverwachte vragen en antwoorden verwachten. Hier een voorbeeldje:
Helpdesk: 'Wat staat er nu op uw monitor, mevrouw?'
Klant: 'Een pluche knuffelbeestje dat mijn vriendje voor me gekocht heeft in de supermarkt.'
Veel van onze forumleden zitten in die periode van hun leven, waarin vriendjes of vriendinnetjes belangrijk zijn. Met wie zou je wel verkering willen? En meer van dat soort lastige vragen van de jeugd.
Houdt in deze tijd altijd het volgende in gedachten. Het kan van pas komen:
Nu de dagen al weer korter worden realiseer ik me, dat het niet eens zo lang meer duurt, of we lopen, fietsen of rijden al weer in het donker van hot naar haar. En ik weet niet hoe dat bij jullie is, maar ik voel me dan altijd wat onveiliger.
Ik wil daar toch eens wat aan gaan doen. Vandaag ben ik begonnen met mezelf de edele kunst van zelfverdediging bij te brengen. Misschien kan ik er komende winter dan al wat van.
En dit is het resultaat van mijn eerste dag oefenen:
Ik ken karate, kung fu, en nog veel meer andere gevaarlijke woorden.