Ik ben echt zo boos nu, ik heb Ano gebanned tenminste als dat gaat werken. Ik heb hem opgegeven als Spam en zijn ip adres genoteerd. Handig z'n cbox, dat je gewoon het ip adres kunt zien..
Als dit nog 1 keer voor komt, kap ik met het verhaal. Klaar! Niemand moet zich voordoen als Essel, of mij, of wie dan ook! Als je een keer iets niet leuk vind, vind ik het best dat je het onder een andere naam doet! Maar we gaan het hier wel netjes houden anders KAP IK ER MEE :@
Ang, kan je de ip-adressen vergelijken van; die van mij die ik zeker weten heb gepost, en degene die ik niet heb gepost, en die van ano/slash/boeba ofzo...?!
Ik wil gewoon graag comments op mijn site over mijn verhaal:) niet alleen hier,want ik vind het op mijn site net zo leuk als hier !
Ano is gebanned en had een ander IP aders, en onder jou naam had ook een ander IP aders. Dus jij was het indd dus niet Essel.
Ik stop alleen als dit nog een keer voor komt.
Die Ano zat trouwens te zeuren dat mijn taal totaal niet klopt en mijn zinnen vol onzin zaten, en dus niet goed waren. Iemand daar mee eens, want dan kan ik gelijk stoppen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... Laat die ano lekker praten (als het bannen niet gelukt is ). Je dagboek is super... Maar ik zeg al, ik snapte begin H4 niet echt, omdat IK het niet goed had gelezen... Mijn fout dus... En een foutje kan toch altijd?!
Van mij zal je zeker geen reacties krijgen... Iig niet die, die iemand ander heeft gepost onder mijn naam... Tenzij diegene dat weer doet...
Ik vind helemaal niet dat jij vaak fouten maakt, of vage zinnen schrijft. En dat moet gewoon kunnen ja, en anders kan iemand het melden, en kun jij ht aanpassen
Mijn toetsenbord slaat soms vast, en dan typ ik raar... Dat kan bij iedereen gebeuren toch? Daar moet niets erg mee zijn... En als iemand daar een probleem mee heeft, leest diegene het toch lekker niet?
Dat zulke mensen het echt weer willen verzieken he.. Het loopt ook allemaal niet echt goed. ;( Dat dat nou net moet gebeuren met jouw verhaal.. Ik vind het iig een hardstikke leuk dagboek en kijk elke dag wel een paar keer of er update's zijn, vind het echt leuk. <3 Hoop dat je snel een nieuwe laptop krijgt. ;p
Je moet echt doorgaan hoor, niet stoppen. Je bent al een hele tijd er mee bezig en het is hardstikke leuk, dat moet je niet laten verzieken door mensen die gewoon jaloers zijn op jouw verhaal.
@ Dotted, Ik ben het ermee eens... Ik lees het vanaf het begin, en ik kijk (keek) er ook elk uur wel op Nu ietsje minder, omdat ik weet dat je minderr update...
En Angelica; Ik vind there goes the fear een apart verhaal... Het is niet echt mijn smaak zoals ik als zei... (maar waar iemand anders wat anders van heeft gemaakt:P). Maar je doet het wel leuk, en de screens en effecten zijn superleuk
ik heb net een mailtje gehad van xelles over dat weebly gebeuren, heel erg fijn dat ze heir toch nog soort van veiligheid geven. Ik heb het ip van die gast door gegeven en hij wordt denk ik nu in de gaten gehouden hoe of wat.
@ Essel: Het is voor mij ook totaal iets anders en probeer er samen met... een super verhaal van te maken! Misschien is het onderwerp wel wat zwaar en voor sommige totaal niet leuk omdat ze in RL echt mishandeling mee maken,.. maar het is een keer wat nieuws en iets anders! En de foto's zijn gemaakt door mijn collega in crime! En hij / zij doet he tsuperrrrrrrrrrrrrr!
Ja, dat dacht ik dus ook... Dan moeten ze het niet opeens gaan veranderen Hahaha...
Dus, ik kan gewoon verder gaan met per hoofdstuk 1 pagina En jij kan ook lekker zo doorgaan... Maar dan moeten de pagina's niet te lang zijn natuurlijk...