Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

102 berichten • Pagina 5 van 6

Darkrose
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
ma 19 jul 2010, 20:56

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & trick

Ik ben nu bezig met een opdracht waar ik een opaal edelsteen moet zoeken. Ik heb ondertussen wel de plek gevonden, alleen staan er van die grote rotsen in de weg, en nu moet ik dus naar China om een magisch voorwerp te halen, maar wat voor voorwerp is het dan? Heb de cheat buydebug al eens gebruikt en paar dingen van in me inventaris gedaan........ echt geen flauw idee wat ze nu weer eens bedoelen.
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & trick

Ik ben bezig met die opdracht van nectar.. ik moet 3 geweldige nectar aan die vrouw geven.. het probleem is ik heb al heel veel nectar gemaakt maar tis nooit goed... ik ben op den duur weer naar huis gegaan en nu zit de nectar in een rek.. rijpen ze dan ook?? en hoe kom ik aan goeie nectar?
Gebruikersavatar
laffie
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
do 01 apr 2010, 18:35

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & trick

Ehm je moet je nectar in een rek leggen in een kelder, zonder ramen. Er is een soort rekensommetje maar het komt er op neer dat ze gewoon rijpen, en ze rijpen sneller als je het beste rek koopt


Je moet in frankrijk gewoon allemaal avonturen voltooien en dan vind je op avontuur allemaal goede nectar (:
Darkrose schreef: Ik heb denk al het probleem gevonden............. Heb die bijl niet meer in me inventaris zitten. Heb hem weer opgehangen, maar als ik weer op leefmodus zet is het verdwenen en kan ik de bijl niet pakken.........

Dat is heel gek.. Want als ik hem aan mn muur hang en weer op avontuur ga heb ik gewoon mn bijl in mn inventaris.. Heb je misschien een hack of download? Het zou ook gewoon een bug kunnen zijn...

Laatst gewijzigd door laffie op vr 10 sep 2010, 08:52, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
MangO_Girl
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
do 10 nov 2011, 16:39

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & trick

Heeee,
Ik moet voor een opdracht een edelsteen vinden, opaal.
Weet iemand waar ik dit kan vinden? Ik zag hierboven al wel een reactie, maar daar staat niet echt in waar het is, of ik kijk er natuurlijk overheen... heb ik weleens :$

O en ik heb nog een vraag, weet iemand waar de tombe van de woestijn zee is? ookal hoort dat niet echt hier...
Gebruikersavatar
MissJK
Snackventer Snackventer
Berichten:
66
Lid geworden op:
zo 22 jan 2012, 01:28

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & trick

^ Als het goed is komen de objecten die je nodig hebt toch als icoontjes op de map te staan als je uitzoomt? En als je er dan op klikt zoom je erheen.... :? Maar ik had laatst wel dat ik 3 of 4 van iets nodig had,maar er maar 1 icoontje op de map kwam..,heel irri,en ging ook niet over dus heb de opdracht toen maar gecanceld. Zou dus misschien een kleine bug kunnen zijn? :glare




simshorses schreef:Kan je ook zonder de opdrachten spelen?
(Ik bedoel ''gewoon'' lekker vakantievieren???)
Dat vraag ik me namelijk al een tijdje af ;)
Je hoeft die opdrachten niet aan te nemen natuurlijk... ;) ,dan kost je vakantie gewoon meer in verhouding.
Maar misschien een goeie tip ten opzichte van dat;wacht tot je thuis een Kans krijgt in het buitenland en ga dan pas. :laugh Sommigen leveren behoorlijk wat geld op namelijk,en je hoeft alleen even snel 1 of 2 dingen te doen als je er bent en klarie alweer! Ik weet dat de vaardigheid schilderen op een gegeven moment een goeie geeft naar Frankrijk..;schilderij afleveren van min. 750,-,en daar krijg je dan dik 6000,- voor! :drool Dis natuurlijk alleen interessant als je zonder cheats speelt bedenk ik me net....,duh. :$ Maar als dat t geval is,vind ik dit persoonlijk een ideale manier om je tripjes te sponsoren! (A)
But At Least I Got My Friends....<3
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & trick

Ik heb net ook de opdracht fvan het dagboek gehad en je moet dan in het kleine gebouwtje zijn op het terrein van de tuinman. Nu moet ik documenten zoeken in het land huis, maar waar moet ik die documenten nu zoeken?

Laat maar gelukt. goed ik wist niet hoe ik die deur open moest krijgen, dus heb ik het maar met de testingcheat gedaan en dan kiezen voor bouwen op deze kavel en een andere deur in gezet.

Laatst gewijzigd door charlotte op wo 29 feb 2012, 01:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & trick

Er liggen op de begane vloer in een soort van kleine bibliotheek documenten in een kist. En helemaal boven op zolder (daar moet je dus wel eerst het hele huis voor open spelen) liggen ook documenten. Maar ik gok dat je die beneden moet hebben. Je gaat via de achterkant het huis binnen, en dan het trappenhuis in en naar rechts dus niet de trap op. En in 1 van die kamers zouden ze moeten liggen.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & trick

Ik heb nu het volgende probleem. Ik moet in Frankrijk bij een avontuur naar Egypte om twee krokodillen te pakken te krijgen. Goed ik ga terug naar huis en dan naar egypte. ik ga dan op de markt twee krokodillen kopen. En ze zitten in de inventaris. Nu het probleem: als ik daarna weer terug naar huis ga en naar Frankrijk wil om die krokodillen af te leveren zitten de krokodillen niet meer in de inventaris. Wat nu? zo kan ik dat avontuur niet afronden.
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & trick

Is een gekende fout.
Niet alleen uw krokodillen zijn weg, alle andere vissen ook.

Eén van mijn sims had hengelaar als beroep en toen ze op reis ging naar Egypte had ze voor een som aan vissen in haar inventaris. Drie dagen lang heeft ze gevist en toen ze terug kwam waren alle vissen weg. Ik hoop dat hier snel een oplossing voor gevonden wordt.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & trick

A=O, ok. Ik ben gelukkig niet de enige. Het probleem heb ik inmiddels opgelost door in de tuin van het vakantiehuis een vijver te maken en daarna met buydebug een bron van gewone oasevissen uit egypte. En nu heb ik dat deel van het avontuur voltooid.

Hopelijk wordt het bij de volgende patch opgelost.
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Opdrachten in Frankrijk - Champs Les Sims - tips & trick

Ik ben bezig met de 'bron van geluiden' opdracht. Ik heb de kelder gevonden en ben erachter dat ik één beeld kan verplaatsen. Daardoor gaat de verborgen deur in de muur open, maar de deur waar ik uit moet weer dicht. Wat zie ik over het hoofd?
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.

Weergave- en sorteeropties