@Vampsessed. Valt nog mee slechts 7.7GB. Met de Review 'film' die ik gemaakt heb van Wereldavonturen had ik denk ik zo'n 50GB aan videomateriaal. Maar goed, Fraps neemt dan ook veel grotere bestanden op dan bijv De Sims 3 als je het comprimeerd...
Ik heb gelukkig nog zo'n 600GB vrij dus ik maak me ook niet echt druk. Had laatst wel dat ik per ongeluk Fraps aan had laten staan en hij een door bleef filmen gedurende enige tijd. Meteen zo'n 200GB aan filmbeelden.
Vampsessed schreef:Die onbewerkte video's nemen 7,77 GB in
De sims basisspel, WA en AM samen ongeveer 10 GB
Downloads via launcher 1 GB
Mods en downloads 477 MB
Als we dan nog eens voor afbeeldingen en documenten, internetgedoe en alles erbij doen 1 GB
Waar is die 40 GB dan naartoe?!
Besturingssysteem misschien? En dan heb je nog het virtuele geheugen(3 GB), en wat andere bestanden(zo'n 5 GB)
Naar geheugen gaat geen gigabytes van je hardeschijfen lol heeft er niks mee te maken
Vega pro neemt ook wat ruimte in beslag. Besturingsysteem zon 5 gb en alle kleine bestandjes bij elkaar paar gigabyte gaat altijd snel
Maar misschien is het handig in het vervolg een topic te openen in het technische gedeelte? De laatste tijd wordt dit topic iets te veel gebruikt voor vragen en andere dingen die eigenlijk makkelijk in een apart topic kunnen
Maar misschien is het handig in het vervolg een topic te openen in het technische gedeelte? De laatste tijd wordt dit topic iets te veel gebruikt voor vragen en andere dingen die eigenlijk makkelijk in een apart topic kunnen
Xelles dit is toch een soort chat volgens jullie? dan kan je hier toch zeggen wat je wil. daarom pleite ik all voor een chat mja. dus zie het nut niet zo in van jou antwoord
@Vamp
Die D schijf kan je gewoon gebruiken ik heb hier 2 TB verdeelt over 4 x 500 gb schijfen. maar externe hardeschijf is makkelijk en zijn niet zo duur meer
he jammer....
maar goed... morgen ga ik winkelen met mijn schoonmoeder... voor accessoire's voor t nieuwe huis
en mijn vent gaat laminaat leggen... en dan zijn t gelukkig alleen nog kleine klussen die gedaan moeten worden...
hoop met 2 a 3 weken wel klaar te zijn.