Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2019 berichten • Pagina 33 van 101

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Famillie van vliet*G2 Eline Hoofdstuk 4 update 30-07

Ik weet dat het heel vervelend is dat ik telkens moet stoppen voor een tijdje, maar denk zelf dat ik het al helemaal niet prettig vind! Een hele tijd geen sims, lezers geen plezier doen, en dan stel ik mij zelf meer teleur daar in dan jullie denken.
Ik reken een week of 2 dat ik weet of ik een nieuwe krijg of geld terug krijg, als ik mijn geld terug krijg dan hou ik mijn loon apart en leg ik dat gelijk bij het bedrag wat ik terug krijg. En dan kan het misschien een weekje duren (ruim) voor dat ik een nieuwe laptop hebben. maar ik ga er van uit dat ik een nieuwe krijg. En hopelijk zo snel mogelijk.

@ Jer: Natuurlijk komt er een update, en ik heb de familie in een spannende situatie opgeslagen. Dus ik hoop natuurlijk dat hij snel terug komt en alles snel duidelijk kan maken !

Ik mis de vlietjes nu al... :( Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar nu heb ik wel meer tijd om verhalen te lezen en om velvet een keer af te schrijven! + werk-..-

Edit: Oja, ik wil aub geen gezeur meer in mijn Cbox anders haal ik de cbox er tijdelijk af.
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Whahaha, ja! Een vakantie :P Hebben ze verdient ;) En ik bedoel ook niet tegen jou hoor, dat het vervelend is ;) Ik bedoel alleen dat het VOOR jou vervelend is... Snap je?

Ik vind het echt vervelend dat gedoe met die C-box. Maar ik heb me er niet meer mee bemoeit ;) Ik negeer het gewoon, en als de rest iets doet, kan ik er niks meer aan doen toch? :$
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Hooi iedereeennnn!!

Omdat ik nu wat meer tijd heb om alle andere dingen te doen die ik nog moet: Velvet snow bijv. Heb ik besloten om een samenwerkings dagboek al online te zetten met de gene met wie ik samenwerk! Als alles goed loopt, en ik na werk nog zin heb om alles online te zetten komt het na 21:30 online! Dus niet gelijk 21:31 kijken haha.

Dan hebben jullie weer wat te lezen en ik ben blij als jullie het leuk gaan vinden!
Want WE hebben er hard aan gewerkt!

Dus zet het in je agenda of wat dan ook, vanavond nieuw verhaal online: There goes the fear!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie