Mijn sim.. heeft nu een wit gezicht
Een tijdje geleden had mijn sim ook een groen gezicht
Wel leuk maar mijn spel begint de laatste tijd echt raar te doen. Sims verdwijnen,icoontjes kloppen soms niet. Zo had mijn ene sim (die een man is) een icoontje van een vrouw
Wejuhh ik ben nog zo laat druk bezig met mijn machinima voor SIFF
Een screenshott! Nu wordt Xelles misschien boos Dat ik de hele machinima moet laten zien in plaats van een foto Helaas is het nog niet af, heb nu al 1 min en 10 sec.
Ik had ook laats met de sims! (ik was toen heel ver ) Dan gingen ze slapen en dan als ze wakker werden bleven ze alleen maar liggen ik kon helemaal niks doen! En toen gingen ze dood van de honger, en er stond toen boven : De ziel geven. En dat deden ze ook niet. Was echt heel raar, en toen probeerde ik het opnieuw en gebeurde hetzelfde. Dus toen moest ik helemaal opnieuw beginnen . Sindsdien speel ik nooit meer op mijn laptop. Wat iemand hoe dat kan?
Vampsessed schreef:Wejuhh ik ben nog zo laat druk bezig met mijn machinima voor SIFF
Een screenshott! Nu wordt Xelles misschien boos Dat ik de hele machinima moet laten zien in plaats van een foto Helaas is het nog niet af, heb nu al 1 min en 10 sec.