aghhhhhhhhhhh onze puppy vind regen eng...
heb dr 2 keer geprobeerd uit te laten maar ze dee alleen maar schuilen bij me...
uiteindelijk heeft ze geplast in de keuken, dus ging ze voor straf in de tuin... echt zielig
De meeste honden houden niet van regen of sneeuw of hagel.
Nana loopt dan altijd met haar ogen zowat dicht, oren naar beneden en staart naar beneden en dat is gewoon de natuur. Ik zeg wel eens tegen haar dan 'stel je niet zo aan' maar ze is nu 13 en vind het nog steeds niks.
Maak er iets leuks van: na de regen goed afdrogen met een oude handdoek, haar even laten spelen met de handdoek en dan een koekje geven. Dan leert ze langzaam dat er na regen zonneschijn (koekje) komt. En wees consequent anders snappen ze er niks van en leren ook niks.
Mijn katten houden van regen en sneeuw. o.O De ene krijgt het geeneens in z'n kop als het regent om te gaan schuilen, lekker spelen in de regen. ;p & Sneeuw, dat vonden ze echt superleuk! Toen waren ze ook nog echt klein, dus dat was heeeeeeel schattig. <3
oké, ik snap er echt nietsmeer van
wil ik een sign plaatsen
zeggen ze dat dat tussen de zoveel pixels moet
zijn , ik doe dat en m'n foto is mega klein
weet iemand hoe je dit "makkelijk" doet :sweatdro
Je foto mag maximaal 500 breed zijn en 100 hoog uit mijn hoofd.
Als je in windows op je plaatje klikt met rechtermuis en dan op eigenschappen klikt, zou het formaat volgens mij ergens moeten staan. Je kan met paint (of photoshop als je dat hebt) de afbeelding verkleinen tot het juiste formaat. Als dat niet lukt is er vast wel iemand op het forum die dat voor je wilt doen (moet je wel even het plaatje hier plaatsen)
Sinds vorige week
heb in dit topic ook een fot van dr geplaats... maar zal speciaal voor jou m nog een keer plaatsen
Ze is nu 12 weken oud en al zwaar mishandelt geweest, daarom heb ik dr in huis genomen, tisz zo'n schat