Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

2 berichten • Pagina 1 van 1

Lies14099
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
wo 21 okt 2009, 10:19

hulp nodig met package files!!

(ik wilde dit gewoon in het topic plaatsten die er al was, maar heb blijkbaar een nieuw onderwerp aangemaakt, indien dit verplaats moet worden heb ik hier begrip voor!!)

Hey iedereen,

Bij voorbaat dank voor het lezen van mijn berichtje en het proberen me te helpen.

Ik ben een ervaren simmer en heb bij de sims 2 heel wat probleempjes uit de wereld weten te helpen. Maar de package bestanden komen niet in mijn spel terug. Ik heb de gehele handleiding drie keer gevolgd zoals dat beschreven staat in mod the sims en ook zoals jullie op dit forum hebben beschreven: Ik heb in my documents, electronic arts, sims 3 spel, de map mods aangemaakt, hier in packages en het bekende resource.cfp file'tje gestopt (ook in program files, electronic arts, sims 3). Ik heb de monkey installer geinstalleerd die ik al sinds de sims 2 gebruik en doe alles handmatig, dus gewoon knippen en plakken. Ik pak de bestanden die ik heb gedownload uit in downloads in sims 3 en knip de monkey files dus naar de mods/ packages map.

Wat doe ik fout? Doe ik iets fout? Of is mijn spel gewoon moeilijk aan het doen en kan dat wel? Ik hoop dat het een kwestie is van dat ik iets fout doe en kan verbeteren want als ik niets fout doe en de oorzaak kan niet gevonden worden, wordt het dus ook niet opgelost...

Ik ben iemand die advies heeft ontzettend dankbaar!!

:D

Weergave- en sorteeropties