Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

642 berichten • Pagina 1 van 33

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

I want to have your baby! Update 38, 05/05!

Afbeelding

Hai lezers!
Welkom bij mijn dagboek. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Mocht je iets kwijt willen over het dagboek, maakt niet uit wat, reageren mag altijd!

Veel leesplezier!

Tot nu toe:
Inleiding
Update 1
Update 2
Update 3
Update 4
Update 5
Update 6
Update 7
Update 8
Update 9
Update 10
Update 11
Update 12
Update 13
Update 14
Update 15
Update 16
Update 17
Update 18
update 19
Update 20
Update 21
Update 22
Update 23
Update 24
Update 25
Update 26

Jay

update 27
Update 28
Update 29
Update 30
Update 31
Update 32!
Update 33
Update 34
Update 35
Update 36
Update 37[/rul]

Alison
[url=http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.ph ... &start=630]Update 38


Afbeelding

Hai! Mijn naam is Esther en ik ben 27 jaar. Je verklaart me misschien voor gek maar ik wil een kind. Op dit moment heb ik geen relatie, ik ben nog niet eens verliefd! Ik ben er van overtuigd dat ik in mijn eentje wel een kind op kan voeden. Maar eerst moet ik dat kind krijgen natuurlijk.

Afbeelding

Ik blijf er maar over piekeren. Mijn huis is op dit moment te klein en mijn inkomen ligt heel laag. Maar voordat ik hierover na ga denken: Hoe kom ik aan een man die mij een kind wil schenken?
Ik heb er wel al drie op het oog, maar zouden zij mee willen werken?

Afbeelding

Dit is Donald, hij is een hardwerkende zakenman met een gezond verstand. Hij is niet echt mijn type maar met mijn looks en zijn doorzettingsvermogen zouden we een heel mooi en goed kind kunnen krijgen.

Afbeelding

Jeremy is de jongste, hij is 23 jaar en een charmante muzikant. Ik vind het belangrijk dat mijn kind creatief is en speciaal is.

Afbeelding

De laatste is Maarten. Hij is absoluut niet de soort van maar ik voor zou vallen. Maar iets in zijn ogen verteld me dat hij veel meer in zijn mars heeft.

Afbeelding

Maar voordat ik opzoek ga naar de perfecte vader voor mijn kind, moet ik geld hebben. Ik wil per slot van rekening een onafhankelijke moeder blijven!

Volgende

Laatst gewijzigd door FranSor op vr 06 aug 2010, 12:18, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby!

Afbeelding

Dezelfde dag nog kwam Maarten bij de salon langs. Ik had nooit verwacht dat hij een make-over zou willen. We raakten een beetje aan de praat. Maar,begrijp me niet verkeerd, hij was nog steeds niet mijn type. Hij is heel grappig en charmant maar ik val niet op dunne nerds. Ik heb een man nodig waarmee ik moet lachen maar ik wil ook een buik vol vlinders als ik hem zie. Dat heb ik nu niet met hem.

Afbeelding

Ik neem alles terug wat ik heb gezegd. Kijk hem nou! Dankzij mij is hij gewoon, euh, lekker! Als hier geen mooi kindje uit zal komen dan weet ik het ook niet meer. Mijn buik zit zo vol vlinders dat ik bijna niet doorhad dat hij mij mee uitvroeg. Of ik wat met hem wilde drinken? Ben je gek, natuurlijk!

Afbeelding

Eenmaal bij het koffietentje aangekomen deed Maarten opeens heel zenuwachtig en verlegen. 'Esther, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.' Ik moest een beetje lachen van deze omslag. 'Zeg het maar gewoon, doe niet zo verlegen.' Maarten kuchte en keek me recht in mijn ogen aan. 'Ik vind je geweldig Esther. Je boeit me al vanaf de eerste keer dat ik je zag. Ik had nooit verwacht dat je met zo iemand als ik uit zou willen, maar hier staan we dan.'

Afbeelding

Zelfs ik werd hier een beetje verlegen van. Maarten pakte mijn handen, die door zijn aanraking begonnen te tintelen. 'Ik wil vaker met je uit, alleen als jij dat ook wil natuurlijk.' Ik gok dat mijn wens voor een baby snel uitkomt. Ik kan niet wachten!

Afbeelding

'Natuurlijk wil ik vaker met je uit.' Nog even en ik ben moeder!

>>>>Update 2<<<<
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: I want to have your baby!

Afbeelding

Een week vol liefde ging voorbij. Maarten kwam bijna elke werkdag naar de salon toe om mij op te halen of om even te zoenen in mijn pauze. Inmiddels kenden we elkaar al een stuk beter en ik was nog steeds verliefd. Ik wil binnenkort met Maarten praten over mijn wens, ik hoop zo dat hij mee wil werken.

Afbeelding

Maarten was er dit keer heel vroeg, ik had nog geen eens pauze gehad! Hij zei dat hij wel even wachten. Ik vond dat hij er ziek uitzag, een beetje bleekjes. Ach, het zal wel niets zijn.

Afbeelding

'Hai lieverd, ik heb eindelijk pauze. Sorry dat ik je zo lang heb laten wachten.' Ik voelde een vreemde spanning tussen ons. Het is vast niks. 'Hoe staat het me je uitvindingen en je boek?'

Afbeelding

Maarten beet op zijn lip. 'Dat is ook de reden waarom ik hier ben.' Het bleef even stil, wat was er toch? 'Ja.....?' 'Ik moet weg, Ik moet research doen in Egypte. Ik moet morgen weg. Vergeef het me dat ik het niet eerder heb gezegd.' De tranen sprongen in mijn ogen. Ik heb net deze geweldige man ontmoet en nu moet hij al weg? Dit kan niet waar zijn!

Afbeelding

'Hoelang weet je dit al?! Waarom heb je me niks gezegd. Je hebt dit expres gedaan, je wist dat ik verliefd op je zou worden. Vind je dit leuk? Is dit jou manier van je vermaken?' Ik kon mezelf niet tegen houden. Ik walgde van deze man, maar ik hou zou van hem.

Afbeelding

'Het spijt me van alles wat ik heb gezegd. Ik weet niet hoe ik moet reageren. Kan je niet hier blijven, voor mij?' Maarten zuchtte en zijn schouders zakten naar beneden. 'Ik wist dit niet eerder. Maar ik zit aan een contract vast Esther, ik kan niet hier blijven. Het spijt me. Ik kom na je pauze terug, Ik hoop dat je op me wil wachten. En dan bedoel ik tot ik weer terug ben uit Egypte.' Zonder er verder nog een woord aan vuil te maken liep Maarten weg en liet mij alleen achter. Ik moest weer werken.

Afbeelding

Van werken kwam er natuurlijk niks terecht. Ik moest steeds aan hem denken. Moet ik op hem wachten? Maar misschien blijft hij wel heel lang weg. Misschien wel zo lang dat ik te oud ben om kinderen te krijgen, dat kan niet. Ik kwam de dag maar net door. Waar bleef hij nou?

Afbeelding

'Daar ben je dan eindelijk.' 'Heb je nog een beetje kunnen werken lieveling? Het spijt me dat ik je dag zo heb moeten verpesten. Vergeef me.' Ik voelde zijn warme hand op mijn wang en ik kon niks anders dan hem vergeven. 'Het is al goed Maarten. Hoelang blijf je weg?' 'Ik weet niet precies hoelang. Maar ik ben bang lang. Ik hoop alleen binnen 5 jaar terug te zijn. Het is egoistisch van me om te vragen of je op me wil wachten. Maar ik doe het toch, wil je op me wachten? Als ik terug ben wil ik met je trouwen en kinderen krijgen.' Dit kon niet waar zijn, 5 jaar wachten tot mijn wens in vervulling kan gaan? Maar dan ben ik een oude moeder! 'Ik kan dit niet Maarten. Ik kan niet 5 jaar alleen zijn, zonder jou. Ga nu alsjeblieft weg. Ik zal je nooit vergeten.'

De volgende dag was de laatste keer dat ik hem zag. Hij zag er geweldig uit. Na zijn kus wist is het zeker, ik hou van deze man. Maar ik kon het hem niet zeggen, hij moest weg. 'Tot ziens, lieve Maarten.'

>>>>Update 3<<<<
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie