Haha, je gaat wel snel zeg. Voor zover ik dagboeken
lees, zitten er op Simsplanet2.com wel wat leuke. Een paar hoor, hier leukere. En het is een leuke site hierzo.
Jaaaaaaaaaa, deze site is veeeeel leuker! Maar ik heb ze hier allemaal al gelezen, en het duurt altijd wel weer een tijdje voor er een update komt. Dus, ga ik andere dagboeken lezen. en niet, dat het te lang duurt ofzo, dat iedereen update. maar dan update iedereen tegelijk, en heb ik weerr niks voor een andere dag te lezen:P...
Ik wil niet Nako dat je geen antwoord krijgt op je vraag... Maar dit is nogal offtopic. Dus misschien kun je ergens anders een topic aanmaken, en je probleem op tafel gooien. Dankjewel.
Nako schreef:Ik ben bezig met een dagboek maar de plaatjes lukken me niet helemaal
wat lukt er niet..?
Ik krijg ze er niet op ik probeer ze te downloaden via het startprogamma maar dat lukt me niet
Deze vraag kan gewoon even beantwoord worden: dagboeken maken op de officiële Sims 3 site kan niet door een fout. Ze proberen al maanden erachter te komen wat de fout is en zelfs in Amerika komen ze er niet echter. Heel misschien komt er (alleen voor de Nederlandse Sims 3 site) een ander systeem om toch dagboeken te maken. Wanneer dat gebeurt is onzeker: kan maanden duren.
@ simcooper; Nee, dat lijkt me geen goed idee... Maar ik kan wel ideeën voor dagboeken verzinnen... Ik kijk wel even, misschien is het wel leuk, en plaats ik het idee hier.