Ik kom net terug van de dokter, had mijn bloed uitslag binnen. En raad eens, je gaat voor een keel/amandel ontsteking.. En je krijgt er gratis Pfeiffer bij! Pff... Geen idee hoe ik nu alles moet gaan doen! Werk, stage, school, verhaal...
Aww meid =[
Hopen dat je Pfeiffer snel over is!
Of dat je er weinig van merkt. Ik heb het ook gehad, en daar kwamen ze achter toen het over was >.> stomme doktoren.
mn broer had ook pfeiffer, (toen was ik er nog niet...)
hij was wel lui enzo, maar ze dachten, o, zo is hij gewoon
( ) maar toen het over was vonden ze dus sporen -.-
Beterschap!
Nou ik heb wel een update afgeschreven liggen, nu wil alleen een download die ik MOET hebben neit mee werken=.= dus ff friemelen daarmee en dan ff snel wat schieten en online zetten. Het is gewoon een normaal formaat update, heb niet zoveel zin gehad om door te gaan was van plan om een heel hoofdstuk te doen, maar geen zin in nu
Ja de keel/amandel ontsteking is bijna weg! Heb nu zal voor de spierverkramping die ik heb, en ben alleen verder vandaag moe.. Maar dat hoort er nu bij he.. Heb er eigenlijk nooit eerder aan gedacht.. was wel moe enzo, maar nooit belletje gaan rinkelen. Maar goed. Als het huis wat ik heb gedownload nog niet doet gooi ik sims uit het raam:P
@ Jepske: Stukje tekst selecteren, dan zie je in dat menutje een soort van kettinkje en dan klik je daar op en dan staat er : Website URL en dan klik je daarop en dan bijv: www.stealingxlove.weebly.com en dan op OK of SAVE