*kijkt op internet naar de advertentie van de S3N Camping en besluit om er meteen heen te gaan*
Ik moet er wel helemaal heen fietsen omdat ik nog geen auto mag rijden.
WEL heb ik een hondenwagentje achter mijn fiets anders kunnen mijn honden niet mee, en dan is er niets aan vind ik. Na 3 uren fietsen met heel veel pauzes kom ik aan bijde S3N camping, het is 1 en al leuk! Iedereen is vriendelijk en ik mag meteen naar mijn carvan die al voor mij klaar staat! Er zijn niet heel veel douches dus gelukkig heb ik mijn ingeblikte douche meegenomen . Vervolgens doe ik mijn honden uit het karretje en zeg dat ze moeten spelen, meteen komen alle andere honden op hun afgerend.. Wat vinden ze het leuk, en ik ook !!! Heerlijk en wat zijn ze hier vriendelijk, ik ga hier heel lang blijven =D maar eerst maar even mijn tas uitpakken en even uitrusten.. pffff *zucht* eindelijk ben ik er. Vanavond ga ik geen eten maken ik haal wel wat bij de plaatselijke snackbar! En daarna meteen slapen.. Morgen weer een nieuwe dag!
bedoel je bij johns diner toprestaurant oja kom gerust eens langs bij superfans super verre reizen.
maar jammer genoeg is iedereen die op de camping was door de orkaan naar de egyptische woestijn geblazen.
Johns diner toprestaurant ? Dankje voor de tip.. Daar kan ik vanavond wel heen.
Maar zonder andere mensen bij superfans super verre reizen is er toch niets aan ?
*Is nog bij de camping*
Nou het mag hier wel wat drukker zijn...
*Teleporteert iedereen maar naar de camping*
*hangt een poster op dat er in egypte opgravingen zijn en het land niet betreden mag worden. Iedereen wordt eruit geteleporteerd door gemeente Mast&Vlag, gelegen te Houten ( )*
*Hangt ook 'koop een ei bij mij' posters weer op*
EIEREN TE KOOP! Gebakken of gebraden, slechts voor 99 cent!