wil niet veel zeggen hoor maar die meide bij mij op school de hebben een jongen van 7 weg gepest van school en heeft simcrazyguys spullen in de sloot gegooid ( met een werkstuk ) en zo kan ik wel verder gaan en dan doen simcrazyguy en ik dit om ze trug te pakken het is hun eigenschuld
Nouuu, eumm, doe dat dan maar ergens ander!! En inderddaad, dit topic is er niet voor jullie domme spelletje! Ga buitenspelen als je niks beters weet te doen!
BTW; als je die meiden terug wilt pakken moet je dat in reallife doen, en niet op een site waar ze nog nooit op hebben gekeken misschien...
ja maar kijk zo probeeren we het ook weer een beetje minder pijnlijk telaten maken als ik biuten met een bord ik heb gewonen meeste verkeringen op een dag ga rond lopen worden ze super kwaad
dat van naar buiten lopen dat doe ik dus jiust NIET !!!
en ik heb hun ( NA WEL MEER DAN 6 JAAR DAT ZE MIJ EN SIMCRAZY GUY VERNEDERD GEMARTLET EN EEN PAAR ANDERE DINGEN BIJ ONS HEBBEN GEDAAN VIND IK HET WEL DAT WE ZE TRUG MOGEN PAKKEN OP MN ARM ZIT EEN SUPER GROOT LITTEKEN MN HELE ARM DOOR HUN , EENTJE HEEFT EEN STUK GLAS ( MET DE PUNT IN MN ARM GESTOKEN EN DAN MAG IK ZE NIET IS EEN KEER TRUG PAKKEN (( JA IK MAG HEUS WEL EENS VRAAK NEMEN ) DAAROM DOEN WE DIT ) punt uit
het is waar
vraag maar aan simcrazyguy
waarom houden we er niet over op en gaan we over wat ander beginnen wat ik heb geen zin om over een onderwerp tepraten waar jullie niet in geloven