Ja je zal wel moeten spelen met een kopie als je een verhaal wilt in je 10G. Anders red je het niet kwa dagen van de peuter-fase. Plus je kan dan lekker doorspelen in je eigen huisje. Ik vind het best, zolang je me niet naaapt! vind ik het best ! Plus ik wil het wel lezen:D!
^Cool, ik heb je site bekeken. Ziet er wel leuk uit, alleen zou ik sims verhalen niet gaan combineren met RL dingen!
Edit: Nieuwe sub pagina ; 10G van Vliet Index! Voor als ik met generatie 2 ga beginnen. (daarvoor is een nieuwe poll) Overigens is de stamboom bijgewerkt
editedit: Volgens mij is er iets mis met de polls, even hiki's antwoord afwachten. Dus alstublieft nog niet stemmen!
Ik heb de index gemaakt , omdat je dan gemakkelijker kunt klikken naar de verschillende generaties.
Wie de opvolger wordt, ligt een beetje aan jullie. Ik wil het liefst Eline omdat die gauw tiener wordt, maar ben benieuwd naar jullie antwoorden!
^Hmh daar kan ik niet veel aan veranderen, maar kan het wel proberen...
De layout is een van de designs die hun hebben gemaakt dus heel miss met CSS/HTML kan ik het wel veranderen..
Ja, misschien wel, ik heb er ook al een beetje naar zitten kijken toen ik mijn site aan hag gemaakt, maar er staan wel leuke bij hoor Verder ziet het er mooi uit, vind ik