Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

287 berichten • Pagina 11 van 15

Kyta

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

DesiGuusje schreef:Ik heb install helper monkey al een lange tijd. Daar geen problemen mee...
Maar nu heb ik weer een paar dingen hier van sims 3 nieuws gedownload, maar die zie ik niet terug in de game. Help??
welke zie je niet? dan kan ik eens voor je kijken.. ;-)
Lies14099
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
wo 21 okt 2009, 10:19

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Hey iedereen,

Bij voorbaat dank voor het lezen van mijn berichtje en het proberen me te helpen.

Ik ben een ervaren simmer en heb bij de sims 2 heel wat probleempjes uit de wereld weten te helpen. Maar de package bestanden komen niet in mijn spel terug. Ik heb de gehele handleiding drie keer gevolgd zoals dat beschreven staat in mod the sims en ook zoals jullie op dit forum hebben beschreven: Ik heb in my documents, electronic arts, sims 3 spel, de map mods aangemaakt, hier in packages en het bekende resource.cfp file'tje gestopt (ook in program files, electronic arts, sims 3). Ik heb de monkey installer geinstalleerd die ik al sinds de sims 2 gebruik en doe alles handmatig, dus gewoon knippen en plakken. Ik pak de bestanden die ik heb gedownload uit in downloads in sims 3 en knip de monkey files dus naar de mods/ packages map.

Wat doe ik fout? Doe ik iets fout? Of is mijn spel gewoon moeilijk aan het doen en kan dat wel? Ik hoop dat het een kwestie is van dat ik iets fout doe en kan verbeteren want als ik niets fout doe en de oorzaak kan niet gevonden worden, wordt het dus ook niet opgelost...

Ik ben iemand die advies heeft ontzettend dankbaar!!

ps ik zie hier dat de mods map wél in c/ program files map moet?? In mod the sims staat juist expliciet dat het in my documents map moet. Waar ik de mods map overigens ook eerst had neer gezet maar gezien ik toen ook geen package files in mijn spel terug zag, dacht ik dat de oplossing was om ze in my documents te zetten...
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Er zijn twee plekken waar je je .package bestanden 'kwijt' kan. 1 manier is van EA zelf en is met de 1 na laatste patch pas gekomen. Daarnaast is nog een manier die er van het begin was door MTS.

1e manier (van EA)
Deze manier kan je denk ik het beste hier vinden: http://forum.sims3nieuws.nl/viewtopic.p ... 93&start=0
Als je er niet helemaal uitkomt, kan je ook nog de comments daar lezen.

2e manier (van MTS)
Je maakt een Mods map aan in C/Program Files/Electronic Arts/De sims 3
en in die Mods map maak je de map Packages. In deze map komen alle .package bestanden terecht.
En als laatst moet je nog het resource.cfg bestandje plaatsen en dat moet hier.
C/Program Files/Electronic Arts/De sims 3
____

*Bij beide heb je wel het resource.cfg bestandje nodig, maar ze verschillen van inhoud. Bij manier 1 gewoon het resource bestandje in dat topic downloaden. En bij manier het resource bestandje van MTS.

* Trouwens als je alles handmatig neerzet is dat Monkey helper programma niet nodig.

Ik hoop dat je er nu uitkomt en anders kan je het nog gerust vragen.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Als je meer mods in je spel hebt, denk ik dat er eentje een conflict veroorzaakt met de nude hack waardoor je spel crasht.
Of misschien is je nude hack verouderd.

Waardoor je pc crasht, weet ik niet. Heb je de recentste versie van dat monkey programma? Anders kan je het probleem het beste op mts melden.
Je kan natuurlijk je .package bestanden handmatig wegzetten ipv met het monkey programma.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Ik heb altijd problemen gehad met de nude patches. Ik kreeg daar telkens grafische bugs door, zoals het niet zien van speciale lichteffecten.

Ik weet niet welke versie van de nude patch het meest recent is en die het wel gewoon 100% goed doet. Maar ik zal dat even nakijken ook, of je dus geen erg oude versie probeert te installeren want die veroorzaken sowieso gewoon problemen dan.

Ik denk dat iemand anders je vast wel kan wijzen om een goedwerkende nudepatch ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Oke ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Ik download af en toe wat van de TSR of andere sites..

Nu heb ik sowieso dus dat alle download van All About Style niet werken :S heel vreemd

En het volgende probleem is. ik download iets leuks en instaleer het via de Launcher.. gaat allemaal goed. alleen als ik hem geinstaleerd heb dan krijg ik dat er geen icoontje achter staat met Download zit in het spel. vervolgens installeer ik het nog een keer. en dan geeft hij aan dat hij al in het spel zit.

start ik het spel op! kan ik de download nergens weer vinden :S heel vreemd heeft iemand een oplossing??
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

- je kan deze tutorial gebruiken http://forum.sims3nieuws.nl/viewtopic.php?f=52&t=1532

- misschien de downloads opnieuw downloaden. De maker kan ze misschien geupdatet hebben voor de laatste patch. Anders de maker even laten weten van het probleem. Misschien hebben er meer mensen last van.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
esmee-myworld
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
do 15 okt 2009, 11:51

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

bij mij staat als ik iets gedownload heb en erop wil klikke"n:
toegang tot het pad C:\program files\ Electronic arts\ the sims 3\ packages\ userpresets.package is geweigerd.
ik heb het recource bestand gedownload en geplaatst en ook install helper monkey.
toch krijg ik dit bij ELKE download te zien.
wat moet ik doen?
esmee-myworld
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
do 15 okt 2009, 11:51

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

kijk het zit zo ik heb een nieuwe computer gekocht dus gelijk de sims erop installeren. (en ambities en wereldavonturen) wel was ik zo slim geweest om een back-up te maken van mijn spel zodat al mijn downloads en sims etc niet verloren zouden gaan. ik heb tot nu toe alles met install monkey gedownload en mijn downloads staan her en der verspreidt. in het mapje 'downloads' voornamelijk de .package (sims 3 icoontje) bestanden. verder in het mapje 'DCbackup staat een hele waslijst aan downloads (installhelper monkey icoontje) .
het recource bestand + nog wat downloads staan in documents/ elektronic arts/ the sims 3
he tis een warboel eigenlijk in die map maar ik ben bang als ik iets verplaats dat ik mijn game beschadig.

ik kwam erachter dat ze het niet deden toen ik de sims op mijn nieuwe pc wou proberen. al het haar en kleding en huizen etc waren er niet meer. mijn conclusie was dat ik install helper monkey moest downloaden en op AL mijn downloads moest klikken dat ze dan wel in het spel zouden verschijnen. echte rkrijg ik dus een foutmelding.

ik krijg de foutmelding ook als ik nieuwe spullen download
Kyta

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

als je een back-up maakt van je downloads, dan moet je de mappen - mods - saves - en downloads hebben van de map Sims3 in mijn documenten.

die drie kun je gewoon terug copiëren in je sims 3 map, van mijn dokumenten, DCbackup die heb je niet nodig.
Gebruikersavatar
rubyboffin
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
35
Lid geworden op:
wo 25 nov 2009, 10:08

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

IK heb ook een probleem met de monkey bestanden, heb inmiddels windows 7 en heb de handleiding hier gevolgd. Bestand (resourche) in Program files (x86) - EA - Sims enz..
ALs ik op een monkey bestand klik krijg ik de melding: Toegang wordt geweigerd. Zet ik het er handmatig in, verschijnt het nog niet in mijn spel..
Wat doe ik verkeerd ?
Afbeelding
Kyta

Re: Help!!! mijn downloads doen het niet ...

Als je Ambities hebt moet je de map in mijn documenten zetten en niet meer in program files.. ook heb je monkey installer niet meer nodig.. in feite zijn het gewoon packages, het programma heet monkey installer en de bestanden heten gewoon packages. wel moet je het goede recource bestandje erbij zetten..

Dus in het kort:

een Mods map aanmaken in De Sims3 van mijn documenten.

in die mods map een map : Packages en het recource bestandje.

In de map Packages zet je de package bestanden (monkey, zoals ze ook genoemt worden) in.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie