Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

298 berichten • Pagina 9 van 15

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (5e filmpje online 16-0

Je kan dit ook makkelijk als uitbreding van je spel zien :P
Je krijgt er dan een hele grote nieuwe wereld bij om te verkennen. Denk dat je er wel een aantal uurtjes zoet mee bent :thumbsup

En @Wim:

Volgens mij houdt iedereen dit blog in de gaten ;) Niet alleen deze week :laugh
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (5e filmpje online 16-0

Ok, even heel kort wat de bedoeling met het testen is (degenen die het straks gaan doen,krijgen wat specifiekere vragen).

Omdat er best wel veel tijd in het bouwen gaat zitten, wil ik graag nu al weten hoe deze wereld door jullie als spelers ervaren wordt. Hoe voelt het om er met een Sim doorheen te lopen? Hoe ziet het er uit? Ik kan hele mooie plaatjes maken en jullie vinden het dan allemaal echt heel mooi. Maar er gaat niets boven een oordeel gebaseerd op het spelen in een wereld.

Daarnaast wil ik nog wat andere dingetjes weten, maar dat volgt later bij die uitgebreidere uitleg.

Testen betekent dus niet alleen leuk door een wereld, die nog lang niet af is, wandelen. Het betekent ook dat er speciaal op een paar dingen gelet moet worden, naar een paar dingen gekeken moet worden en er zullen ook dingen uitgeprobeerd moeten worden.

Als jij denkt, dat zie ik wel zitten, stuur mij dan een PM. Zet daar in elk geval in:
- wat voor computer je hebt (processor, grafische kaart en werkgeheugen);
- welke delen van de Sims 3 je hebt (Basis, Wereldavonturen, Luxe ... ik wil bijvoorbeeld ook iemand met enkel het basisspel laten testen namelijk);
- hoe oud je bent (ik wil proberen om jonger en ouder te laten testen);
- of je man of vrouw bent (ook dit wil ik proberen te spreiden).

In totaal denk ik dat ik met 4, hooguit 6 mensen uit de voeten kan op dit moment; het is immers nog vroeg in het bouwen. Schroom niet en stuur mij een PM. Als er meer mensen zijn, dan maak ik een keuze met de bovenstaande dingen in het achterhoofd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (5e filmpje online 16-0

@Nina Je kunt ook gewoon even dxdiag gebruiken. Op het eerste scherm staan dan de gegevens over je processor en geheugen, en achter het tabblad 'beeldscherm' staan de gegevens van je videokaart.

dxdiag kun je in XP draaien vanuit 'uitvoeren' en het daar in de opdrachtregel aanklikken.

Bij Vista typ je het in bij de regel 'Zoekopdracht starten' achter de startknop; dan verschijnt het boven in het witte vlak, klik daarop en je krijgt de gegevens.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wim maakt een wereld ... dagboek (5e filmpje online 16-0

Iedereen, die gereageerd heeft heel hartelijk bedankt. Nu al heb ik voldoende mensen om een mooie gemengde testgroep te maken met van alles wat qua computers, spellen en leeftijden.

Er hoeft dan ook niet meer gereageerd te worden. Nog meer reacties betekent alleen maar dat ik meer mensen teleur moet gaan stellen, en dat wil ik niet.

Aan mij nu de taak om te kijken wie ik deze keer uiteindelijk zal vragen om te testen. :scared

Nog een leuk dingetje over de reacties: ik heb er nu al 15. Maar let op: 9 daarvan zijn van mannen en 'maar' 6 van vrouwen. Hoezo, mannen spelen geen Sims (A)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie