In dat geval Wim; Ik vind het niet kunnen dat er geen deur zit tussen de 2 huizen met dat bruggetje ertussen En ik vind 1 lantaarnpaal ook maar weinig
Nee even serieus, vind het mooi gemaakt allemaal! Dat Hunebed, heb je dat zelf gemaakt of is dat een kant en klaar object want je neer kunt zetten? En ik ben wel benieuwd naar een printscreen van de halve muurtjes langs de akkers
En ik verwacht dat je iets verstopt bij de hunebedden, zoals gesteente of vlinder ofzo
Het lijkt me wel echt super leuk om zo'n wereld te maken! En ja, het duurt dan misschien wat langer allemaal maar dan mag het eindresultaat ook iets zijn om trots op te zijn.
Ik ben zelf al een paar maanden bezig met een filmpje van Berlijn te monteren die al lang af had moeten zijn van mezelf, maar het resultaat wordt er alleen maar beter op....hoop ik.
Bakie, dat hunebed heb ik zelf samengesteld en is dus geen kant- en klaar object.
En inderdaad, ik was al van plan daar nog iets te vinden te plaatsen, steen, metaal, vlinders, maar misschien ook wel een of andere graafplek. Maar wat, daar ben ik nog niet uit, eigenlijk wil ik alleen de bronnen uit het basisspel gebruiken, zodat de Sims nog steeds op reis moeten om de WA-dingen te vinden (en dat is ook beter voor spelers die WA niet hebben) Uiteindelijk kom ik daar wel uit.
Aan die halve muurtjes heb ik nog niet gewerkt, maar zodra het zover is, plaats ik zeker een screenshot
En ten aanzien van je beginzin: heb ik echt vergeten een deur in dat huis te plaatsen?
Eén lantaarnpaal, meer dan genoeg, lekker milieubewust en ook handig bij droppings, wat minder licht
Ik heb inderdaad ook geen WA, en ben wel van plan je wereld te downloaden als ie klaar is.
Als je objecten uit WA gebruikt en je hebt geen WA dan komen er gewone andere objecten uit het basisspel te staan toch? Maar stel dat je daar wel een opgraving maakt, wat komt er dan bij de mensen te staan die WA niet hebben? OF wordt dat dan gewoon een normaal gat in de grond ofzo?
Bakie, ik heb geen flauw idee, wat er dan gebeurt. Zo'n graafterrein is overigens geen gat in de grond, maar een paar potscherven, die net iets boven de grond uitsteken en zo. Ik vermoed, dat daar dan gewoon niets komt
Het is weer zover. Ik heb een filmpje voor jullie in elkaar gezet. Het uploaden is net klaar. Dus de kwaliteit is de eerste uren nog even wat minder, maar hier dat filmpje.
Deze update heeft wat langer geduurd, dan bij de vorige filmpjes. Dat komt, omdat ik jullie niet nog heel veel meer screens van heel veel meer heuvels voor wilde schotelen. En ook wordt de oppervlakte waar ik mee bezig ben groter en groter en dat wat ik doe juist steeds kleiner en gedetailleerder; vandaar. En tenslotte loop je toch af en toe tegen wat probleempjes en dingetjes aan, die je graag eerst opgelost ziet, voordat je weer verder gaat. Dat had ik trouwens ook al eens eerder allemaal aangegeven, dat weet ik
Wat heb ik zoal gedaan. Ik ben nog steeds druk bezig met de heuvels en het wegennet. Tjonge jonge, wat gaat er een hoop tijd in de heuvels op de achtergrond zitten. Verder heb ik, om het probleem van de kavelranden, die niet mooi aansluiten te verminderen al een behoorlijk aantal kavels weggehaald en opnieuw geplaatst. Dat heeft enorm geholpen (al is het nog niet helemaal weg) : Op die kavels heb ik ook wat gedetailleerder enkele huizen geschetst.
Ook ben ik verder gegaan met het bos rond de citadel. Daarvan is nu een groot deel zo goed als af. Ik heb een hunebed gemaakt en ook een soort van tunnel ergens in de weg. Qua details ben ik begonnen met het plaatsen van wat straatverlichting en een paar verkeersborden. Oh ja, ik heb ook wat vis uitgezet in de rivier.
Ik hoop weer, dat jullie het mooi (blijven) vinden en hoor natuurlijk graag jullie commentaar. Het filmpje is dit keer iets korter (iets meer dan 5,5 minuut):
@JustMyLife Conquest of Paradise? Wat ik probeer te maken is een paradijsje voor de Sims ... maar dat is een hele verovering ...
Misschien, als ik ooit zin heb, dat ik, wanneer alles bijna klaar is, een langere film met de mooiste plaatjes helemaal vanaf het begin maak op de Bolero van Ravel ... dat bouwt heel erg mooi op ...
En over die weg heb ik al meer gehoord. Het gekke is, dat dat hetzelfde patroon is, dat je ook als spuitverf voor je grond hebt, de stapstenen. Maar de tool verkleint dat patroon om de een of ander reden, wanneer je het voor een weg gebruikt. Ooit vind ik daar nog een oplossing voor
Het wordt steeds mooier!!! Prachtige vergezichten ook hier en daar
Ben benieuwd wanneer de dag is dat de mensen van EA team van de Sims 3 jou in hun team vragen :applaus
Dit zou zo een wereld kunnen zijn die vanuit Het team rondom Grant Rodiek vandaan komt
Maar nu heb ik nogsteeds niet de kleine muurtjes gezien! En ik vind ook nogsteeds dat je een waterput ergens in een veld moet zetten.
@Nina Ik heb al eens een in-game filmpje geprobeerd, maar dat werd me nog te schokkerig. Ga het binnenkort nog wel eens proberen met Fraps, misschien dat het dan beter wordt.
@Bakie Zou ik niet erg vinden, zo een vraag. Helaas ben ik nog steeds druk op zoek naar een baan , dus het zou wel welkom zijn
@Iedereen Ik wil op heel korte termijn een eerste keer de wereld testen. Ik besef, dat hij nog lang niet klaar is, maar ik ben benieuwd hoe jullie, als spelers, de 'look and feel' van de wereld vinden.
Op het moment dat het zo ver is, zal ik om wat testers vragen. Ik zal proberen, dan ook even duidelijk aangeven, wat de punten zijn waarop ik zou willen dat jullie testen. Ik zit te denken aan 3 of 4 mensen, het liefst met verschillende configuraties qua computer, maar ook qua spel (dus met en zonder WA en/of luxe).
Wat ik nu al kan zeggen is, dat ik wel van jullie zal vragen het enigzins vertrouwelijk te houden. Dus in elk geval de wereld niet verder te verspreiden en ook niet alle details (bijvoorbeeld waar de bronnen zitten) in jullie reacties op het forum te zetten. Dan blijven er nog verrassingen over als de wereld later in het jaar klaar is.
Dus houdt dit topic (en mijn onderschrift) even in de gaten de komende week.