waarom ontdek ik dit bericht zo vroeg?
anders kon ik veel meer in één keer lezen...
trouwens, dat van dat verhaal naar een uitgever
sturen moet je echt doen! ik wou dat
ik zo goed kon schrijven.....
hahaha thanks iedereen! En vooral Nina bedankt voor het zeggen dat ik fijn schrijf! (Means allot to me)
Vannacht kom ik weer niet slapen en heb een kinderboekje gemaakt met plaatjes er bij, haha! Terwijl het mijn plan was om een update te schrijven. Maar dat ga ik nu dus doen.
Dus verwacht vanavond maar een update, en heel miss een oud verhaal in een nieuw jasje gestoken erbij!
^ Geen dank hoor Het is ook één van de redenen dat ik jou verhaal zo graag lees. Geen (of ik lees er overheen) spelfouten -ik maak ze natuurlijk zelf ook wel eens-, je schrijfstijl is erg prettig, gewoon met aanhalingstekens enz. En niet overal maar 1 zin bij, echt een verhaaltje.
Ga zo door!
Edit: En over de poll, het zou leuk zijn om nog een broertje of zusje voor Eline te hebbem (als ze terug komt). Maar dan van een andere man
^Ooh Jebidiah komt ook opzeker niet meer terug. Denk ik haha
De update staat er op en bedankt voor je complimenten
Als ik er geen verhaal van maak is het zo snel saai he , dan hebben de meeste zoiets van: Alweer een 10G? He bah...
@ Ayummii: Veel 10G's zijn er op de sims 2 , en ze hebben meestal net zoals bij 3 het zelfde begin. Huisje opbouwen etc. Met een verhaal er bij lijkt me veel leuker