wauw ik had eigenlijk niet z'n reactie verwacht, dacht eerder dat jullie zouden denken: Ja jij wel.
Mhm misschien moet ik toch wat minder negatief over mijzelf gaan denken ofzo? naja boeiend
Ik ga vanavond typen, want mijn vriend is hier de hele dag (daarom nog niet kunen typen) en dan morgen vroeg ga ik plaatjes schieten. En daarna staat het rond een uur of 12 / 1 wel online OF vanavond nog. Als ik het red.
AnsjJ2 schreef:wauw ik had eigenlijk niet z'n reactie verwacht, dacht eerder dat jullie zouden denken: Ja jij wel.
Mhm misschien moet ik toch wat minder negatief over mijzelf gaan denken ofzo? naja boeiend
Ik ga vanavond typen, want mijn vriend is hier de hele dag (daarom nog niet kunen typen) en dan morgen vroeg ga ik plaatjes schieten. En daarna staat het rond een uur of 12 / 1 wel online OF vanavond nog. Als ik het red.
ik ben nu nog aan het typen en straks ga ik foto's maken. Alleen alles loopt WEER anders dan ik had gepland. Moest naar de dokter, en daarna met mijn ma mee boodschappen doen. Zucht. Straks naar het ziekenhuis bloed prikken en wat medicijnen ophalen. (Heb niks ernstig hoor)
Tussendoor probeer ik te simsen en te doen. sorry lieverds.
+ Sims 3 valt weer de hele tijd uit. shiiit. verdomme (is boos)
Edit: Verdomme nu al 8x uitgevallen , ik kijk of hij het na het eten weer doet. Anders moet ik de stad toch verwijderen ben ik bang.. Of het ligt gewoon aan de laatste update.
Nou ik heb NU pas ontdekt wat de bug is, en dat is als Robin bij Jebediah over de vloer komt. Dus nu weet ik niet hoe ik dat moet gaan oplossen. want appart doen ze het wel gewoon *zucht*
Ik laat Robin bij Jebediah op bezoek gaan maar dat lukt niet, dus had kopie van Robin gemaakt met Matthieuw en die bij hun familile gedaan. Gaat dus ook niet.
Nu ga ik kijken of een hele nieuwe sim er wel bij in kan, want dan ligt het aan Robin.
Oke na gister de hele dag mijn tijd te hebben besteedde aan de Bug, heb ik waarschijnlijk goed nieuws & slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat ik een stukje moet aanpassen omdat de bug in Robin's kleding zat, en het goede nieuws is: Hij doet het weer!
De EA hulp sloeg echt nergens op, en heb hun advies dan ook niet opgevolgd. "Doe maar CTL+ALT+DEL als hij vast loopt" "Het ligt aan uw systeem" Ja tuurlijk. maar goed, ff wat herschrijven en dan updateeeee.