Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2019 berichten • Pagina 8 van 101

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10 G familie van Vliet *UPDATE! Hft 7*

wauw ik had eigenlijk niet z'n reactie verwacht, dacht eerder dat jullie zouden denken: Ja jij wel. xD

Mhm misschien moet ik toch wat minder negatief over mijzelf gaan denken ofzo? naja boeiend

Ik ga vanavond typen, want mijn vriend is hier de hele dag (daarom nog niet kunen typen) en dan morgen vroeg ga ik plaatjes schieten. En daarna staat het rond een uur of 12 / 1 wel online :) OF vanavond nog. Als ik het red.
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

AnsjJ2 schreef:wauw ik had eigenlijk niet z'n reactie verwacht, dacht eerder dat jullie zouden denken: Ja jij wel. xD

Mhm misschien moet ik toch wat minder negatief over mijzelf gaan denken ofzo? naja boeiend

Ik ga vanavond typen, want mijn vriend is hier de hele dag (daarom nog niet kunen typen) en dan morgen vroeg ga ik plaatjes schieten. En daarna staat het rond een uur of 12 / 1 wel online :) OF vanavond nog. Als ik het red.
VANAVOND!! VANAVOND!! :love IK BEN JE GROOOTSE FAN!!!! :love :love :love
Afbeelding
AnsjJ2

ik ben nu nog aan het typen en straks ga ik foto's maken. Alleen alles loopt WEER anders dan ik had gepland. Moest naar de dokter, en daarna met mijn ma mee boodschappen doen. Zucht. Straks naar het ziekenhuis bloed prikken en wat medicijnen ophalen. (Heb niks ernstig hoor)
Tussendoor probeer ik te simsen en te doen. sorry lieverds.
AnsjJ2

^Jawel XD mijne wel.

maaruhm weebly wilt op het moment geen plaatjes uploaden:S ik zal zo nog eens proberen.
Dus hou de site in de gaten.

&& Daarna ga ik mijn kamer opruimen en weer wat schrijven voor het geheime nieuwe verhaal. + Miss nog een update.
AnsjJ2

+ Sims 3 valt weer de hele tijd uit. shiiit. verdomme (is boos)

Edit: Verdomme nu al 8x uitgevallen :angry , ik kijk of hij het na het eten weer doet. Anders moet ik de stad toch verwijderen ben ik bang.. Of het ligt gewoon aan de laatste update.
AnsjJ2

Ik laat Robin bij Jebediah op bezoek gaan maar dat lukt niet, dus had kopie van Robin gemaakt met Matthieuw en die bij hun familile gedaan. Gaat dus ook niet.

Nu ga ik kijken of een hele nieuwe sim er wel bij in kan, want dan ligt het aan Robin.

De gezinnen appart doen het gewoon.
AnsjJ2

Oke na gister de hele dag mijn tijd te hebben besteedde aan de Bug, heb ik waarschijnlijk goed nieuws & slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat ik een stukje moet aanpassen omdat de bug in Robin's kleding zat, en het goede nieuws is: Hij doet het weer!

De EA hulp sloeg echt nergens op, en heb hun advies dan ook niet opgevolgd. "Doe maar CTL+ALT+DEL als hij vast loopt" "Het ligt aan uw systeem" Ja tuurlijk. maar goed, ff wat herschrijven en dan updateeeee.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie