Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

65 berichten • Pagina 3 van 4

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: De Martens en de Qnorkba's

nu een update van 14 plaatjes

Afbeelding
"hummmmm ik denk dat ik maar nieuwe kleren moet aantrekken dit staat echt niet meer"
"*humpff* die kleren van Kirina zijn echt TE groot ik krijg die la maar niet OPEN"
"*hu...OEF*"

Afbeelding
"dit staat zo beter ik word bijna volwassen en dan moet ik ook betere kleren gaan aantrekken zoals dit"

Afbeelding
na 3 maanden opende eindelijk Belle haar oogjes
"jammer dat Martin dit niet kan meemaken dat Belle haar oogjes opende"zei Kirina verdrietig

Afbeelding
niet veel later hoorde Kirina Jessybel hard schreeuwen, de ruiten broken bijna!
"WAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!"schreeuwde Jessybel

Afbeelding
niet veel later was de nieuwste aanwinst geboren Jesse Qnorkba vernoemd naar zijn vader
"owh :wub wat een poepie hij heeft mijn huidskleur" zei Jessybel
"het lijkt net alsof hij ontzettend verbrand is haha :lmao: " lachte Timothy

Afbeelding
toen Jesse in de wieg was gelegd trok Jessybel haar kleren weer aan en ze was verbaasd van haar weer slanke lijf
"wow mijn slanke lijf is nog slanker dan voor mijn zwangerschap" zei Jessybel blij

Afbeelding
de volgende dag werd Kirina gebeld door een lab of ze mee wilde doen aan experiment ze wist alleen niet wat, ze moest wel een urn mee nemen
"uhm oke ik zal er zijn is het een surprise of krijg ik het over de telefoon te weten?" vroeg Kirina
"nou het word een surprise maare neem maar gewoon die urn meet!!"zei de beller

Afbeelding
ze liet er geen gras over groeien en ging snel naar het lab
"tja als ik er gras overheen laat groeien word het ook maar een oerwoud, toch?" zei Kirina

Afbeelding
toen ze buiten kwam zag ze een geest staan en ze keek goed "beter kijken! nee nog beter" en ze zag het hij is Mart haar man!!! ze was dolblij alleen was ze ook weer niet blij hij was namelijk nog steeds een geest maar ach hij leeft tenminste weer, voor een deel dan

Afbeelding
ze was effe thuis geweest en ging ook de urn van Jesse halen en hem tot leven wekken en dat was ook maar half gelukt *bah*
"STOM LAB JULLIE KUNNEN MAAR HALF WEKKEN LEER GOED WEKKEN SUKKELS!!!!!!" schreeuwde Kirina

Afbeelding
en daar stond hij dan ook te staan lekker wachten op niks

Afbeelding
ze konden het ook niet meer houden hier in sunset valley en gingen weer weg
"igna boekibla stiebla knoblie kasnoba stopkibi ka jekbalie webiestie sthiki stoba kni" zei Jessybel in een andere taal die niet werelds is
*Vertaling= "hallo schip 5 ja we komen weer terug, ja, oke we komen eraan"*

Afbeelding
ze stapte meteen in de auto op weg naar het bos naar hun ruimte schip ze lieten alleen wel Jennifa achter ze wilde haar niet daar in de ruimte hebben
"dag jennifa we zullen je niet missen!!" zeiden ze beide
"maar? waarom? ik ben toch jullie kind jullie dochter" ze rende huildend naar Timothy en huilde daar helemaal uit

Afbeelding
daar gingen ze op weg naar de ruimte, hun thuis planeet war hun thuis hoorde....

dit was de update weer voor vandaag

zelf vond ik de rode huisdkleur van dat kind wel jammer maaar ach wat doe je eraan toch?

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op zo 27 sep 2009, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
o0simsfreak0o

nu bijna 2 maanden weer een korte update
nu een korte update een langere komt vandaag waarschijnlijk wel

Afbeelding
Timothy was zijn nieuwe look snel zat dus besloot hij om weer een nieuwe look te nemen en deze staat wel erug goed bij hem niet dan?
"kijk Jennifa ik heb een nieuwe coole look die ander was het toch niet maar deze is het echt wel"

Afbeelding
"ja coole look ik heb ook een nieuwe look is deze look niet cool? een nieuwe kapsel waardor ik er ook ouder uitzie en die high heels waaren me toch nog iets te hoog deze zijn perfect"

Afbeelding
"mijn stiefma had ook een nieuwe look deze is echt supah cool"
"maar mijn stiefpa vind het toch niks die nieuwe look van mij"
"maar pa deze look maakt mij helemaal cool en kan ik met de stoere sims omgaan omdat die veeeeel cooler zijn SNAP DAT DAN!!!!!"

Afbeelding
"we gingen snel slapen 1 omdat we moe waren en 2 omdat het al heel laat was"

Afbeelding
"mijn stiefpa wilde weer een keer gaan zwemmen alleen werd hij dan 1 met het water en was hij dan ontzichbaar"

Afbeelding
"dus besloot hij om er snel weer uit te gaan"

Afbeelding
"maaruhh pa en ma werden weer raar zeg maar dus gingen ze weer in bed liggen ik vraag me af of ze nu weer zwanger is"

____________________________-
dit was de korte update van nu straks (als ik weer een tijdje heb gespeeld) komt er weer een update
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
o0simsfreak0o

thanks afbuiter de update komt misschien vandaag niet eens want bij die familie valt sims elke keer uit ik probeer het huis op een andere plek te zetten maar dan valt die ook uit maar het komt er zeker wel wees maat niet ongerust
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
o0simsfreak0o

weer een korte update want sims valt bij deze familie elke keer uit

Afbeelding
vandaag was Belle jarig ze werd vandaag 4!!!

Afbeelding
het eerste wat Belle deed was met de vormendoos spelen

Afbeelding
Kirina werd weer een beetje dik dus ging ze weer sporten want dat vond ze wel nodig

Afbeelding
Belle moest heel nodig naar het potje en Timothy bracht haar daar naar toe en ze was hem duidelijk dankbaar en gaf hem een lief schattig gezichtje

Afbeelding
Jennifa vond het heerlijk om te douchen en soms trok ze nog wel eens een raar gezicht

Afbeelding
Kirina vond dat rennen maar niks maar dat zwemmen vond ze heerlijk

Afbeelding
Belle vond het ontzettend leuk om in de wieg te zitten en met de teddybeer te spelen

o0simsfreak0o

sorry mensen ik had perongeluk deze familie verwijderd toen ik wat saves aan het verwijderen was en had daarna meteen de prullebak geleegd, het spijt me zeer maar deze familie en dit verhaal is hier afgelopen, 't spijt me zeer voor de 'fans' van dit verhaal, ik geef wel een seintje als ik wil dat dit topic dicht gaat
het spijt me zeer :crying :crying :crying
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
o0simsfreak0o

danks allemaal :woot

ik heb een beetje goed leuk heel leuk nieuws :woot

ik keek weer eens in CAS naar alle opgeslagen sims enzo
en wat zag ik :woot
ik zag de fam er tussen staan :woot
en dus kan ik er zelfs misschien mee door gaan :woot