Sommigen van jullie zullen misschien al zitten te wachten op een volgende filmpje (of is dat te ijdel van mij gedacht

). Maar ik heb een drukke week achter de rug met vrienden een paar dagen te logeren. En dan kom je niet echt aan bouwen toe. En ook vandaag heb ik weinig kunnen doen met al die vertalingen.
Maar er is ook een andere reden. Allereerst is het zo, dat het me nog vies tegenvalt zoveel werk als er in het achtergrond-heuvellandschap gaat zitten. En om nu alweer een filmpje te maken met weer heel veel meer foto's van heel veel meer heuvels. Ik denk niet dat jullie daar op zitten te wachten

. Ook het schilderen van de maskers voor gebieden waar de camera en de sims niet mogen komen, vraagt best wel veel tijd.
En tenslotte ben ik nu, naast de heuvels en de maskers, ook nog meer op detailniveau bezig: wat meer huizen uitwerken, wat buurtobjecten plaatsen, muurtjes en vangrails op hun plek zetten en ga zo maar door. Ik probeer daarbij vlak voor vlak verder uit te werken, zodat ik ook het gevoel krijg, dat er delen (bijna) klaar zijn.
Hier wat screenshots, zodat jullie kunnen zien, dat ik gewoon bezig blijf.
Op de eerste zien jullie zo'n uitwerking van één van de huizen:
En ja, af en toe krijg je nog weer een idee terwijl je aan het bouwen bent. Zo bedacht ik afgelopen week dit hunebed:
Hier een afbeelding met die buurtobjecten: een verkeersbord en bij de brug een lantaarnpaal:
En tenslotte nog een bovenaanzicht van de buurt, zoals die er nu bijligt:
Ik hoop, dat jullie nog even geduld op kunnen brengen tot ik iets meer heb, dan de 50 screenshots, die ik nu heb