Re: Wat wil je kwijt.
omdat ze denken dat je een beroemd heid ben en dat je veel geld heb

4996 berichten • Pagina 85 van 250
Ik vind het ook niet leuk om het in het nederlands te lezen, maar het is wel het beste die ik begrijpJustMyLife schreef:^Succes, tis een dikke!
Ik ben nu nog bezig met deel een in het engels.. is volgens mij wel leuker dan Nederlands, dit is origineel!
Er staan inderdaad veel moeilijke woorden in uit het Engels, maar mijn moeder en mijn vader zijn heel erg goed in Engels, dus aan hun kan ik het altijd vragen, en ik ben zelf best goed in Engels. Dat komt omdat ik Engelse vrienden heb en erg veel Engelse games, films en boeken speel, kijk en leesVampsessed schreef:Ik vind het ook niet leuk om het in het nederlands te lezen, maar het is wel het beste die ik begrijpJustMyLife schreef:^Succes, tis een dikke!
Ik ben nu nog bezig met deel een in het engels.. is volgens mij wel leuker dan Nederlands, dit is origineel!
Midnight Sun heb ik geprobeerd te lezen in het engels, maar er staan moeilijke woorden in
New moon (Nieuwe Maan) heb ik in het Turks gelezenDat was wel heel leuk om te lezen, zo romantisch...
hiki schreef:van female gamers
Toetsenbord voor domme blondjes
Exact mijn doelgroep wordt verblijdt met een toetsenbord voor domme blondjes. Leuk kleinigheidje, hij is ook nog eens helemaal roze. Alleen bevat deze “Keyboard for Dumb Blondes” een paar aparte knopjes.
klik de screen voor grote versie foto
Zo heet de spacebar “The Big One” en heb je geen backspace, maar een “Oops!” knop. Er zijn nog meerdere knoppen die een leuke omschrijving hebben gekregen. Je Ctrl en Alt zijn “Useless Keys” en de Capslock heeft de benaming “WARNING! XXL Letters gekregen”. De pijltjes bevatten handjes met een wijsrichting en je numpad heeft stippen in plaats van cijfers en wat dacht je van de Enter die vervangen is door een “YES! I want it!”.
Bekijk het plaatje om de veranderingen te bewonderen. Mocht je verschillende ‘domme blondjes’ momenten hebben is het wellicht een idee om het toetsenbord in huis te halen. Dat kan, tegen de prijs van $49,95 via de volgende website: https://www.keyboardforblondes.com/inde ... =home.main
Ik lees ook best veel verhalen in het engels, kijk films en speel ook games. Als je wat problemen hebt met je sims game heb je natuurlijk ook weer engels nodig voor informatie enz.. Twitter is ook in het engelsJustMyLife schreef:Er staan inderdaad veel moeilijke woorden in uit het Engels, maar mijn moeder en mijn vader zijn heel erg goed in Engels, dus aan hun kan ik het altijd vragen, en ik ben zelf best goed in Engels. Dat komt omdat ik Engelse vrienden heb en erg veel Engelse games, films en boeken speel, kijk en leesVampsessed schreef:Ik vind het ook niet leuk om het in het nederlands te lezen, maar het is wel het beste die ik begrijpJustMyLife schreef:^Succes, tis een dikke!
Midnight Sun heb ik geprobeerd te lezen in het engels, maar er staan moeilijke woorden in
New moon (Nieuwe Maan) heb ik in het Turks gelezenDat was wel heel leuk om te lezen, zo romantisch...
! Wel super knap dat jij het in het Turks kan
!
Haha dankjullie welEn marii gefeliciteerd dat word lekker smullen vandaag denk :applaus
Hebben jullie nu ook zo,n enge abraham(die je vader moet voorstellen) in de tuin?
Was de vis lekker?(of mislukt, en had Kyta gehaktballen moeten maken?)hiki schreef:Lekker gegeten met Kyta en Xelles bij mij thuis: was erg gezellig en veel besproken.
hehe, is voor misschien ook een oplossingastebest schreef:ik wil ook zon roze toetsenbord dan snap ik es iets van de computer