Ja, bijna een maand. Dan heb je genoeg tijd. 5 mei open ik een inlevertopic (het is niet zeker of ik 7 mei op de pc kan). Deze datum zet ik er zo nog even bij.
@ Sterren
Barok? Ik bedoel met sterk licht-donker contrast dat er een lichte en donkere kleuren moeten zijn, en daar een sterk verschil tussen moet zitten.
Laatst gewijzigd door Nina op zo 18 apr 2010, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar even een vraagje:
Barok is zegmaar een hele oude stijl, maar het moet óók van deze tijd zijn?
De meeste gebouwen in barok-stijl zijn van die kerken enzo....
Het moet geen kerk zijn, maar een gewoon groot huis met barok stijl. Dus de vorm enzo van het huis moet gewoon zijn, de rest barok stijl. Dus niet dat je een heel kerkgebouw gaat maken
Ja, als je het mooi wilt hebben moet je misschien wat downloaden, maar er zitten ook wat mooie meubels al in de Sims 3. Ook patroontjes kunnen veel doen!
Alles Dus grote kamers, het huis hoeft ook niet piepklein te zijn (het kavel is 30x40, dus het huis kan nou ook weer niet vreselijk groot zijn). Maar de kamers moeten niet te leeg zijn! Dat heb je al snel bij grote kamers. Natuurlijk mogen er ook kleine kamers zijn, maar geen kleine keuken ofzo.
Nina, er zijn dit keer (gelukkig) geen eisen wat betreft het aantal verdiepingen?
Ik heb wel al wat leuke dingen in gedachte, leuke opdracht maar zeker zeer uitdagend en misschien wat moeilijk. Maar we gaan allemaal (denk ik) ons best doen
Neehoor, er moeten 5 slaapkamers zijn en een werkkamer, en bij elke slaapkamer een badkamer (en een losse wc is ook handig), dus wss heb je wel een beg. grond + 1e verd. + 2e verd.!