Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

324 berichten • Pagina 16 van 17

rogerbeckers
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
wo 06 jan 2016, 10:08

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Hoi Rudy,
Alweer bedankt voor je bericht.
Heel vreemd, maar wij hebben bij origin dat gedeelte over account en privacy niet staan!
Ik heb jou link ook geprobeerd en dan kom ik wel bij mijn instellingen. Hierbij staat mijn eigen geboortedatum. Waar dus de geboortedatum van mijn zoon staat, weet ik dus niet. Deze is ooit ingevuld toen we hem hebben aangemeld.
Ik heb inderdaad ook met de support van EA gebeld, maar daar werd mij op niet al te vriendelijke manier duidelijk gemaakt dat dit niet mocht ivm wetgevingen?
Misschien dat ik een nieuwe account kan aanmaken, dit geheel op mijn eigen naam en dergelijke en hierna kan vragen bij support, of ze beide account willen samenvoegen naar mijn account.
In ieder geval bedankt zover :thumbsup
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Officieel gezien kunnen ze daar inderdaad moeilijk over gaan doen. EA mag, strikt genomen, volgens de wet namelijk geen spellen verkopen aan kinderen onder de desbetreffende leeftijd van het spel. Voor zover ik op internet kan vinden heb je soms geluk dat ze het willen aanpassen en soms juist pech als ze dat niet willen.

In ieder geval zit er dan maar weinig anders op dan maar gewoon 'wat te proberen' om het zo maar te zeggen. Je kunt inderdaad een nieuw account aanmaken en kijken of ze die willen koppelen, maar ook dat blijft dan toch weer een kwestie van geluk wie je van EA aan de lijn treft. Ik denk ook niet dat ze zo een nieuw account (zonder aangeschafte spellen) zullen accepteren als je vraagt er een bestaand account aan te koppelen. Ik zou eigenlijk eerder nog proberen om gewoon maar te vragen waarom je geen games kan activeren omdat Origin een foutmelding geeft wegens je leeftijd terwijl dat niet zou moeten: jouw geboortedatum (en niet die van je zoon) staat immers goed in het systeem. Probeer ze anders maar te overtuigen dat het echt jouw account is (en niet die van je zoon of wie dan ook) en dat die geboortedatum daarom ook slechts een foutje is. Het is gewoon een lastige situatie zo en ik weet ook niet echt hoe ik verder nog echt kan helpen, maar daarom moet je gewoon maar wat proberen.

Maar los hiervan: hoe heb je het basisspel van Sims 4 dan eigenlijk werkend gekregen?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Het kan in ieder geval met behulp van cheats (als dat je niks uitmaakt dan): gebruik daarvoor eerst testingcheats true en dan CAS.fulleditmode. Klik dan, terwijl je shift ingedrukt houdt, op een Sim en vervolgens Bewerken in CES. Dan kun je je Sim gewoon aanpassen op dezelfde manier als wanneer je een Sim voor het eerst maakt, dus ook het loopje. :)
Gebruikersavatar
Nann
Snackventer Snackventer
Berichten:
76
Lid geworden op:
zo 01 aug 2010, 21:57

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

^ Dank je.
Ik heb het uiteindelijk op de manier zonder cheats gedaan: via de spiegel kiezen voor "Andere Sim". Maar ook bij de optie "Uiterlijk veranderen" zie ik nu dat ik het loopje gewoon kan aanpassen.
Een tijd geleden probeerde ik het via dezelfde weg te doen maar ik dacht toen dat ik het loopje niet meer achteraf kon wijzigen. En nu zie ik dat het toch kan! Dus of ik heb er toen overheen gekeken, of het is tijdens een update mogelijk geworden. :)
Masey

Cc kamers

Hoi!
ik download heel veel cc voor de sims 4, op de site http://www.thesimsrecourse.com
Nu ben ik dus erachter gekomen dat je ook kamers kunt downloaden. Ik heb op veel site gelezen dat je de kamers terug kunt vinden in de galerij, maar ik zie ze niet? Kan iemand mij helpen? Dat zou echt geweldig zijn!
Mvg masey
Rhea

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Hallo, ik heb een vraag
sinds Origin een mijn sims 4 heeft geupdate werkt mijn sims niet meer
ik kan alleen mensen creëren maar kan niet met een familie spelen
weet iemand hoe dat jen en weet u hoe ik het moet oplossen?
alvast bedankt
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Gebruik je toevallig mods of downloads? De update heeft er namelijk voor gezorgd dat een hoop ervan niet meer werkt en moet worden geüpdatet. Als dat niet werkt, probeer dan ook eens de map De Sims 4 in Documenten/Electronic Arts te hernoemen naar iets anders en dan schoon opnieuw te testen. Als dat werkt, kun je een voor een de mappen en bestanden weer terugzetten naar de nieuw aangemaakte De Sims 4 map.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Klinkt in eerste instantie alsof je laptop te warm wordt en zichzelf daarom afsluit. Dat zou je met zo'n programmaatje eens kunnen bekijken totdat het uitvalt: http://openhardwaremonitor.org/ Als met name de videokaart of processor richting de 90 graden gaat, dan weet je dat het al aardig warm wordt. (Ergens bij de 100 zal 'ie wel uitvallen.) Probeer eens - al is dat niet heel makkelijk - om het stof uit de fans van je laptop te halen. Daar zijn op internet wel filmpjes over te vinden, eventueel ook over het precieze model laptop dat je hebt. Anders moet je de pootjes op iets van een verhoging zetten zodat er een betere luchtstroom onder de laptop is of simpelweg de instellingen lager zetten en de frames dan limiteren. :)
mij

een sim verlaat je huishouden

ik heb last van een probleem waarbij ik niks meer kan doen (reizen & bouwen onder andere) omdat er staat dat er een sim mijn huishouden aan het verlaten is. dit klopt ook wel omdat ik geprobeerd heb een kat ter adoptie te doen via de telefoon alleen is de kat nooit weggehaald. ik kan het spel ook niet opslaan dus dit is zwaar irritant weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Luckynena

ruimteschepen en aliens

Mijn vraag is: wat gebeurd er als er plots een ruimteschip naast een huis land en er een heel licht naar beneden komt? Worden mijn Sims dan aangevallen door aliens?? :?
Sssannee

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Hoi,

Ik heb de Sims 4 + aan het werk.
Deze had ik ook al geïnstalleerd en gespeeld.
Nu had ik veel problemen met het aantal schijf ruimte.
Daarom had ik alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd in een andere map.
Origin kan Sims 4 gewoon vinden. Als ik de cd-rom van aan het werk erin doe zegt hij dat hij geïnstalleerd moet worden. Ik kan hem dus niet spelen. Sims 4 kan ik wel spelen dus zonder aan het werk. Als ik zoek naar de game zegt origin dat ik hem wel heb maar hij start dus niet.
Ook als ik hem probeer opnieuw te installeren zegt hij dat de code die ik heb al gebruikt is en dan zie ik mijn inlog gegevens erbij staan.

Wat moet ik doen?! Ik probeer van alles maar het lukt me gewoon niet :(

Hopelijk kan iemand mij helpen.
Groetjes Sanne
Esther_xoo

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Hai allemaal,

Ik zit al een hele tijd met hetzelfde probleem.
Namelijk dat ik mijn eigen gebouwde huizen niet terug zie in mijn bibliotheek of in mijn galerie.

Ik heb al ontzettend veel geprobeerd en opgezocht.

Erg frustrerend want ik wil sommige creaties ook in andere werelden downloaden. (Ik weet wel hoe ik moet downloaden)

Kan iemand mij helpen?

Groetjes van mij.

Weergave- en sorteeropties