Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

51 berichten • Pagina 3 van 3

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Dat hoeft nog niet eens per se van belang te zijn lijkt me. Een nieuwe levensfase betekent een extra parameter bij kleding en de afwezigheid daarvan zal meestal goed gaan, maar kan dus waarschijnlijk ook voor een fout zorgen. Desalniettemin lijkt me hier de enige optie om alles dat niet werkt simpelweg niet te gebruiken en te wachten tot er een update voor beschikbaar is. Ik denk niet dat daar echt iets aan te veranderen is eerlijk gezegd.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Ik heb nog een probleem. Ik kan de sims met het beroep detective niet meer iemand laten arresteren. Het probleem is als volgt: De persoon die aan de signalementen voldoet is nooit meer aanwezig op de kavel waar de sim de arrestatie moet verrichten.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Vreemd, dat is dus altijd zo? En mods heb je zeker ook al weggehaald? Dan zijn volgens mij de enige twee opties die je nog hebt ten eerste de gehele De Sims 4 map in Documenten\Electronic Arts te hernoemen naar iets anders en dan opnieuw, schoon te testen met een nieuwe familie en dergelijke. Werkt dat niet, dan kun je nog altijd kijken of het werkt om De Sims 4 te herstellen in Origin. Dat kun je doen door met de rechtermuisknop op de box-art te klikken en dan de optie 'Repareren' te selecteren.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Dank. Ik heb het sinds de update die voor de luxe accessoires kwam. Ik heb buiten downloads geen mods(hacks) meer.

[Update]: Ik heb het spel gerepareerd.
[update2] Krijg nog steeds niet de arrestant te zien, maar ik heb een nieuwe familie gemaakt.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie