Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

AapieSCL

Behoefte lopen niet leeg...!?

Als ik met 1 Sim uit mijn huishouden op pad ga en ik weer thuis kom, zijn de behoefte van de overige bewoners niet leeggelopen. Het is net of de tijd heeft stil gestaan. Zover ik weet was dit nooit het geval en liep het altijd gewoon door.

Weet iemand of ik me hier in vergis of, als ik wel gelijk heb, hoe ik dat weer kan instellen?

Gr, AapieSCL =)
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Behoefte lopen niet leeg...!?

Ik zou het ook zo gauw niet precies weten; daarom gaf ik eerst ook geen antwoord. Sowieso is een groot deel van die 40 views alleen al van gasten (die dus ook niet zomaar zullen gaan reageren) en daarnaast ook nog wat bots van zoekmachines als Google enzo.

Maar ik zou in zo'n geval in ieder geval altijd eens beginnen met kijken of het helpt om de map De Sims 4 in Documenten\Electronic Arts even te verplaatsen naar een andere locatie. Dan Sims 4 opnieuw te starten (met een nieuwe familie zonder je ouwe saves, mods en downloads e.d.) en kijken of het probleem zich dan nog steeds voor blijft doen. Zo niet, dan kun je als tweede optie ook nog altijd Sims 4 proberen te herstellen in Origin (met je rechtermuisknop op de box-art klikken). :)

Weergave- en sorteeropties