Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 301 van 305

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Jeej :)

Straks een borrel van Slavische Talen. Gezellig, wat minder gezellig dat ik wat moet voordragen op een podium (echt mijn ding, ahum) en een Tsjechisch kerstlied moet gaan zingen (Jep, in het Tsjechisch xD). Afgezien van die twee dingen wordt het vast leuk :sweatdrop

V Mooie laptop Gitte! Heel veel plezier ermee :laugh
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Bedankt! Hij is uiteindelijk echt zondag toegekomen (gratis zondaglevering :D da's zeldzaam )

Hij start sneller op dan hoe mijn vorige laptop opstartte wanneer hij niet eens afgesloten was. Bij de sims staat nu ook alles op de hoogste instellingen, en bij mij heeft de sims nog nooit zo vloeiend gelopen. Maar goed ook, voor duizend euro! :sweatdrop
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Wat is het toch met jou en .gif plaatjes.. XD

Alleen nog morgen een tentamen celbiologie en dan heb ik officieel vakantie! Mijn ouders werden nu al gek van de geluiden van de xbox (pc staat namelijk in mijn studentenkamer) dus heb ik maar een verloopstukje voor de controller besteld zodat ik gewoon mijn oortjes in kan doen.
Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanavond de finale van expeditie Robinson :D En vandaag tentamen Tsjechisch gehad en het ging best goed :)
Morgen nog een gesprek op de UvA en dan eindelijk lekker vakantie! Ohja, en ik ben weer begonnen met boeken lezen in m'n vrije tijd en ik ben weer verslaafd eraan xD Gelukkig straks in de vakantie genoeg tijd!
JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn opa en oma zijn er nu. Opa had nog een 'fooitje' voor mij vanwege Kerstmis. €150,- kreeg ik :thumbsup! Kan ik volgend jaar weer naar New York :D! Dat moet ook wel, want in de Nintendo World Store was ik één ding vergeten te vragen. Het evenement is ook tijdens de Kertsvakantie bezig, maar dan is het te koud om New York te gaan (en te duur).

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie