Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2727 berichten • Pagina 136 van 137

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Vragen aan de moderators

Jongens ik heb het echt ook al gevraagd toen ik hier wegging, en het is een beetje raar om het dan een jaar later weer opnieuw te vragen, maar goed, blijkbaar is het nog nodig :')

Kunnen jullie mijn oude dagboeken deleten? Ze staan nu wel heel leuk in het afgeronde Sims 3 dagboeken gedeelte, maar ik heb bij minstens de helft alles verwijderd qua verhaal, dus niemand kan überhaupt iets lezen. Sowieso staat dat niet heel netjes op het forum, maar ik wil ze er ook gewoon niet meer op hebben.

Ik heb het sowieso over "Ik word wel weer beter. Toch?" wat een masterlijke titelmaar in principe zou het chill zijn als jullie ze het liefst gewoon kunnen verwijderen. Of desnoods naar het gewone dagboeken forum zouden kunnen verplaatsen.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Vragen aan de moderators

Graag wil ik voor mijn 365 dagen een nieuwe poll. Moriana is in-game Zwanger. En ik wil graag de volgers de naam voor de baby laten kiezen. Er zijn twee opties mogelijk 1 voor een jongensnaam en 1 voor de meisjesnaam.

Hoe moet het toekomstige kindje heten?

Marinda
Mariska
Melissa

Ian
Ivan
Mario
Gebruikersavatar
Jordi
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 26 mei 2015, 21:46

Re: Vragen aan de moderators

Hoi,

Zou iemand het account van "Gast0698" weer kunnen "open maken" of resetten met een nieuw wachtwoord. (want ik weet het niet meer namelijk.) Er stond iets vrij belangrijks in een van die pm's die ik had daar. Dus als het kan zou het heel erg fijn zijn. Dank in voorbaat :sweatdrop
Je kunt het wachtwoord van dat account naar mij pm-en, als dat kan?
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Vragen aan de moderators

Wil iemand een poll aanmaken voor mijn 52 weken van de sims 4?

HEt gaat om het volgende:

vraag: zal ik verder gaan? zo ja, hoe?
opties: Ja, doortellen
Ja, maar dan weer vanaf week 1
Ja, maar dan als 365 dagen
nee

alvast bedankt.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie