Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 298 van 305

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ De tijd gaat erg snel inderdaad!

Ben foto's van vakantie aan het overzetten op mijn computer en voor mijn moeder ze van RAW formaat naar JPEG aan het omzetten. Dat duurt echt een eeuwigheid. Daarnaast van de week mijn tutorklas ontmoet. Erg leuke groep denk ik :) En maandag begint het nieuwe studiejaar alweer :( Aan de ene kant wel zin in, want we gaan nu keuzevakken volgen, maar aan de andere kant vind ik de vakantie ook nog wel even lekker :sweatdrop Het betekent dat je nu alles weer moet gaan organiseren enzo xD
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wat een onweer hier zeg de hele nacht en ochtend. :O Als je zeg maar op buienradar kijkt, gaan al die donkere plekken straks ook nog precies over ons heen, dus zijn we voorlopig ook nog niet klaar.

V Zuiden van Nederland en noorden van België. Daar leken vanochtend ook nog een aantal buien voorbij te trekken en rond 8 uur was er ook even flink onweer, maar de rest zwakte ook al wel aardig snel weer af en is voor het grootste deel uiteindelijk ook net over ons langs getrokken of gewoon verdwenen. Het ergste was inderdaad vannacht.
SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn oude laptop die ik enkel nog gebruik voor sims 3 is traag en valt heel de tijd uit terwijl ik mijn simmies voor mijn dagboek wil maken :( .. Ik ga er eerst een nieuwe anti-virus op laten zetten misschien dat dat helpt..
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bij ons was deze laatste dag ook ingevult met zelfstudie. We moeten een poster maken over een ziektecatagorie die je met je groepje hebt gekregen: bij ons kwaadaardige ziekten en dus kozen we voor melanoom. Gelukkig gaat de communicatie goed.

Oh ja, en dat Academische Vorming op dit moment best wel een onzinvak is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Tweede collegeweek er weer opzitten. Qua drukte valt het nu gelukkig nog wel mee omdat het grootste deel gewoon herhaling is van de middelbare of niet bepaald moeilijk (en ik in principe woensdag vrij ben, dus 's avonds nooit echt iets hoef te doen), maar dat zal de komende kwartalen nog wel anders worden. :)
JewelpetPrincess
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
di 28 apr 2015, 13:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bedankt Rudy. Ik heb een aantal dagen geleden mijn commissie op devianART betaald. Er is namelijk een gebruiker (paratroopaCx) die je verzoeken gaat tekenen als je een bepaald bedrag betaalt. De mijne staat sinds zondag online. Hij is heel leuk geworden. :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie