Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

220 berichten • Pagina 10 van 11

Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke - baby Annika

Ook al is het de examenperiode, af en toe is er nog even tijd voor De Sims 3. Dus vandaar weer een (kleine) nieuwe update met de eerste dagen van baby Annika en nog wat andere activiteiten.

Afbeelding
Afbeelding
Met al dat babygeluk moeten we lieve hond Gabby natuurlijk niet vergeten! Jari geeft haar hier even wat aandacht door haar te leren zitten.
(Ah, dit herinnert me zo aan de tijd dat ik nog met Stella en hondje Nona in Bridgeport speelde en dat Stella haar vrije tijd besteedde aan commando’s leren aan Nona.)

Afbeelding
Babybilletjes poederen :)

Afbeelding
Papa en Annika

Afbeelding
De kamer beneden is toch Annika’s babykamer gebleven, aangezien hier al alle benodigde spullen staan voor Kadisha’s kinderopvang (nog steeds niet begonnen wegens zwangerschapsverlof). Als ze een kind wordt krijgt ze haar eigen kamer boven. Nu kunnen de ouders trouwens heel snel met de brandweerpaal vanaf hun slaapkamer naar de babykamer.

Afbeelding
Kadisha Roozenbeek-Guldemond

Afbeelding
Gezinsontbijtje van de kok in huis!

Afbeelding
En wat aandacht voor Gabby

Afbeelding
Afbeelding
Even langs bij Rolph en Isa. Daar zien we voor het eerst kleine Armin, hun zoontje.

Afbeelding
Jari gaat naar het feestje georganiseerd door zijn nichtje Jill, inmiddels alweer jongvolwassene. Wow, zij lijkt echt enorm op Stella! Ik moet snel weer met andere kleinkinderen verder spelen eigenlijk, maar ik vind dit gezin nog zo leuk…

Afbeelding
Nu hij toch bij het mintgroene huis is, staat Jari nog even stil bij het graf zijn oma en opa Stella en Romeo.

Afbeelding
Hij spreekt zijn oom Jonah nog even (die een beetje moeite heeft zich Jari te herinneren… het is ook zo’n grote familie geworden)

Afbeelding
Afbeelding
Als beide lovers weer thuiskomen van hun uitstapje, wordt er nog even klef gedaan ;)

Dat was ‘m! Ik weet nog niet zo goed hoe lang ik nog met dit huishouden blijf spelen, maar ik heb in ieder geval al screens voor een volgende update klaarliggen, waarin Kadisha eindelijk met haar beroep als oppas begint.
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke - heel veel peuters

Bedankt iedereen! :laugh Hierbij alweer de 43e update...

Afbeelding
Tijd om op te staan! Vandaag hebben Jari en Kadisha nog een vrije dag die mooi samenvalt met de verjaardag van Annika.

Afbeelding
Afbeelding
Gabby is nogal vuil geworden, dus houdt Jari zich weer eens bezig met de behandeling daarvan

Afbeelding
Afbeelding
Verjaardag! Ze lijkt dus wat meer op Jari, door die haarkleur, maar misschien komt er als ze ouder wordt nog wat meer van Kadisha bij.

Afbeelding
Blije peuter in bad, haha

Afbeelding
En een bordje goede voeding: herfstsalade uit de keukenmachine voor Annika

Afbeelding
Kadisha baddert nog even, met uitzicht op deze bijzondere lucht

Afbeelding
Annika slaapt intussen al als een roosje

Afbeelding
Ook een bad voor Jari de volgende ochtend

Afbeelding
Afbeelding
Naast het huis leert Annika hoe ze haar eerste stapjes moet zetten. Dit wordt natuurlijk beloond met een dikke knuffel door mama.

Afbeelding
Jari loopt een klein stukje met Gabby, naar het zwembad naast hun huis

Afbeelding
Daar leeft ze zich eens lekker uit met de hondenslag

Afbeelding
Net wanneer Jari zelf ook een duik wil maken, komt hij zijn ouder vader Aran tegen. De plannen worden gewijzigd en Aran komt met Gabby en Jari mee naar huis.

Afbeelding
Daar is een eerste ontmoeting tussen Annika en haar opa Aran. Er wordt geluisterd naar opa’s pianospel.

Afbeelding
De volgende dag is het spannend voor Kadisha: de eerste dag dat haar kinderdagverblijf open is. En kijk eens op wie ze op moet passen: Armin (zoontje Ralph en Isa), die gebracht wordt door zijn opa Abdel.

Afbeelding
Afbeelding
Haar moeder heeft het nu ook druk met andere kinderen, dus Annika vermaakt zichzelf het grootste gedeelte van de dag met dit boek over vingerverven

Afbeelding
Jari heeft zichzelf intussen naar de sportschool gesleept (op aanraden van Gitte ;)), maar neemt eerst nog even een drankje om het echt werk nog even uit te stellen…

Afbeelding
uiteindelijk moet hij er toch aan geloven!

Afbeelding
Afbeelding
Neefje en nichtje (eigenlijk achterneefje en –nichtje) kunnen het goed met elkaar vinden en spelen gezellig samen

Afbeelding
Afbeelding
Na haar eerste dienst die dag, maakt Kadisha ’s avonds nog een klein schilderijtje om in de gang op te hangen, passend bij haar bedrijfje (en de muur)

Afbeelding
Ook dit kleine peutertje is elke dag van de partij

Afbeelding
Afbeelding
Nu Kadisha het zo druk heeft met alle kinderen, zorgt Jari ervoor dat er nog wat gebeurt aan Gabby’s educatie: dit keer is het leren opzitten aan de beurt

Afbeelding
Geen voorafgaande screen met meer uitleg, maar dit betekent inderdaad wat jullie waarschijnlijk vermoeden…

Afbeelding
Afbeelding
Kadisha is weer zwanger! :D
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Screens van Lieke - laatste keer familie Roozenbeek

Examens zijn afgelopen, dus even weer lekker veel tijd voor Sims :)
Afbeelding
Zwanger zijn kost blijkbaar veel energie, want Kadisha slaapt zowat de hele dag door

Afbeelding
Voor Jari dan dus de taak om met Annika het leren praten te oefenen

Afbeelding
Daarna even wat speel-tijd

Afbeelding
Gezinskiekje waarin iedereen lekker bezig is met zijn eigen ding, haha

Afbeelding
In de gang rent Annika weg voor Kadisha die haar in bed wil leggen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Voelen aan en praten tegen het nieuw kindje

Afbeelding
Met daarna een kus voor Kadisha

Afbeelding
Bij promotie hoort ook een wat chiquere werkoutfit. Jari rijdt mee met een collega.

Afbeelding
Bijna zover!

Afbeelding
Nog even wat schilderen…

Afbeelding
Terwijl Jari uit zijn werk bij zijn ouderlijk huis langsging, zijn vader gaf namelijk een feestje!

Afbeelding
Evy was ook van de partij, mét een nieuwe look

Afbeelding
Ook Jari’s moeder is aanwezig na nog even wat gesport te hebben buiten

Afbeelding
Issi is ook al oudere!

Afbeelding
Bijkletsen

Afbeelding
Afbeelding
Leuk voor Jari om te zien dat zijn ouders nog zo verliefd zijn

Afbeelding
Net wanneer moeder wat eten voor ‘m klaar wil maken…

Afbeelding
Afbeelding
moet Jari vliegensvlug naar het ziekenhuis. Kadisha ligt blijkbaar op bevallen.

Afbeelding
Daar is ze dan! Kadisha met haar tweede dochtertje Abby

Afbeelding
Afbeelding
In de taxi naar huis, Kadisha een beetje versuft

Afbeelding
Afbeelding
Jari met zijn kleine meid

Afbeelding
Afbeelding
Diezelfde dag is het tijd voor het opgroeien van de andere kleine meid Annika. Ze wordt een prachtig kind.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Als cadeautje voor Annika nu haar kleine zusje is geboren, is er een mooie schommel in de tuin geplaatst. Tijdens het schommelen heeft ze uitzicht op de zee/horizon, wow zo mooi!

Afbeelding
Afbeelding
Ook is er een kleine beetje gesleuteld aan de eerste verdieping waardoor Annika daar nu een klein eigen kamertje heeft. Abby blijft voorlopig nog even beneden.

Dat was even de laatste keer dat ik met dit huishouden speelde! Ik stress een beetje, omdat Jill en Jonan beide even op gang moeten worden geholpen met het jongvolwassen zijn, maar aan de kinderen van Evy heb ik ook al heel lang geen aandacht besteed. En nog even terug naar Isa en haar ouders zou ook niet overbodig zijn. Dus, jullie zien wel bij wie ik eerst langsga. Deze tak van de familie Roozenbeek kan zichzelf nu in ieder geval even redden eerst.
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke - sport bij de Jalloh's

Dankje FranSor!

Lastig kiezen dus naar welk huishouden ik nu zou overschakelen, zei ik de vorige keer. Ik heb besloten om even een heel korte stop te maken bij Isa en Rolph (en dus ook Lucie, Abdel en Armin). Die screens daarvan zijn te zien in deze update!

Afbeelding
Dit is Armin! Hij is inmiddels kind en gaat dus niet meer naar de oppasdienst van Kadisha. Zijn lievelingskleur is groen ;)

Afbeelding
Kadisha leert Gabby poot geven, het lukt alleen nog niet zo hard…

Afbeelding
Kijk, Armin heeft zelfs een groene fiets

Afbeelding
En dit is Lucie, zij is inmiddels ook al een oudere… oh, ze was nog maar zo kort geleden een kind!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Isa en Rolph waren nu al een eeuwigheid verloofd, dus toen ze langs het park liepen en daar een trouwboog zagen staan pakten ze spontaan hun kans

Afbeelding
Het publiek bestond uit wat nieuwsgierige mensen uit het park

Afbeelding
Isa schiet nog niet zo op in haar carrière als kok, maar de doet, ook thuis, wel haar best met koken

Afbeelding
Een slaapverhaaltje van opa voor Armin, die voor een keertje zelfs in opa’s bed mag slapen

Afbeelding
Afbeelding
Lucie bereikte niveau 8 in de carrière sport, een mooi moment om met pensioen te gaan

Afbeelding
Die volgende dag sloeg iedereen thuis aan het sporten! Armin maakt kennis met sporten via de tv

Afbeelding
Na een heftige zoenpartij…

Afbeelding
slaat ook Isa aan het trainen, terwijl haar vader lekker spelletjes zit te spelen

Afbeelding
Ook Rolph waagt de stap, hij gebruikt de loopband die op het dakterras staat

Afbeelding
Armin besluit gezellig met opa Abdel mee te doen

Afbeelding


Afbeelding
Nog meer fun voor Armin :)

Afbeelding
Afbeelding
En wow, moeten jullie zien hoeveel Rolph is afgevallen!!!

Afbeelding
Isa komt intussen alleen maar aan ;) maar met een goede reden!

Afbeelding
Portretje van Roplh (ik heb de stamboom trouwens ook weer eens ge-update)

Afbeelding
Afbeelding
En dan sluit ik dit kleine uitstapje naar de familie Jalloh/Felix af met deze hele schattige screens van Lucie en Abdel
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke - Jonans liefdesleven

Bedankt allemaal! En Froos, niet mijn hele plot verklappen hè :p

Jari’s broertje én ouders zijn aan de beurt deze updates (en de aankomende). Jonan klimt al aardig op in de carrière arts, maar op liefdesgebied loopt hij een beetje achter… Tijd om deze familie aan het werk te zetten!
Afbeelding
Wanneer ik overschakel naar deze familie, zitten ze net gezellig met z’n drietjes te borrelen in een strandbar. Ah, super schattig dat Jonan zo’n goede band met zijn ouders heeft.

Afbeelding
Afbeelding
Helaas wordt dit uitje snel verstoord, doordat Jonan erop uit moet als ambulancebroeder

Afbeelding
Afbeelding
Issi gunt zichzelf vervolgens een klein adoptiediertje. Clark paard is natuurlijk al een hele poos geleden overleden en nu de kinderen een druk eigen leven hebben, verlangt zij naar een puppy. Het wordt deze donkerbruine pup van de overburen!

Afbeelding
Kennismaken met Aran

Afbeelding
én met het speelgoed. Ah, wat een mini!

Afbeelding
Issi legt de laatste hand aan haar portret van Jari. Zo is hij toch naar bij haar, ook al woont hij niet meer thuis.

Afbeelding
Aran haast zich naar zijn werk

Afbeelding
Issi doet het wat rustiger aan…

Afbeelding
Afbeelding
Op deze werkdag moet Jonan sims injecteren. En daar horen ook bekende sims bij als Abdel en een (zwangere!) Isa. Goed voorspeld Froos!

Afbeelding
Jonan zat in een soort van relatie met deze oudere dame (wat is dat toch bij mijn sims? Ik moest Isa ook al de relatie met haar bejaarde vriend laten verbreken…), maar dat heeft hij nu afgehandeld.

Afbeelding
Daarna nodigt hij zijn werkelijke hartendief uit!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Joëlle laat zich wel door Jonan verleiden :)

Afbeelding
In de tussentijd heeft Issi flink door geschilderd. Van al haar mannen heeft ze nu een portret!

Afbeelding
Joëlle maakt ook kennis met Aran, de kennismaking met Issi ging helaas minder soepel…

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ze blijft nog een nachtje logeren en de volgende ochtend chillen Jonan en Joëlle ‘m nog even bij de jacuzzi

Ik hoop dat het wat wordt met Jonan en Joëlle, want ik vind haar een stuk leuker dan die oudere dame, haha. Binnenkort weer een vervolgupdate!
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Screens van Lieke - Issi's schilderkunsten

Daar ben ik weer, met dit keer een kleine update.
Afbeelding
Issi schildert weer evenveel als vanouds en heeft net dit grote werk afgerond. Het is achter de gekleurde planten komen te hangen.

Afbeelding
Afbeelding
Het volgende schilderij wilde ze zelf niet in haar huis hebben hangen en heeft ze daarom maar verkocht, brengt weer wat geld in het laatje ;)

Afbeelding
Jonan heeft promotie gemaakt, dit is zijn nieuwe werkkleding

Afbeelding
Issi gaat meespelen in een theatervoorstelling van de plaatselijke school

Afbeelding
En na deze werkdag heeft Jonan Joëlle weer uitgenodigd! Dit keer gaan ze meteen naar zijn kamer…

Afbeelding
waar hij Joëlle verkering vraagt!

Afbeelding
Afbeelding
en ze het na een bevestigend antwoord van Joëlle daarop heel gezellig hebben.

Afbeelding
Aran vermaakt zich op een andere manier na zijn werkuren

Afbeelding
En de inmiddels alweer groot geworden hond van het gezin vergezelt hem daarbij

Afbeelding
Issi maakt een laatste schilderij m.b.t. haar gezin…

Afbeelding
Dokter Jonan

Afbeelding
Een schilderij van het (zelf ontworpen) huis was het enige familiestuk dat nog ontbrak!

Afbeelding
Afbeelding
En uh, Joëlle voelt zich misselijk, maar heeft zelf nog niet helemaal door waar dat nou van komt…

Tot de volgende update (die hopelijk wat uitgebreider zal zijn)!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie