Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

47 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Eindexamens 2015!

Vanaf komende week beginnen de eindexamens weer voor de middelbare scholen en dat loopt dan zo'n drie weken lang door tot aan eind mei. Zelf zit ik in 6 VWO, dus ik heb zelf ook eindexamens en hoop er natuurlijk ook het beste van. :D

Hier in dit topic kun alles kwijt omtrent de examens zoals hoe een examen ging en natuurlijk ook of je daadwerkelijk geslaagd bent (of niet... 8-) ). :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Eindexamens 2015!

Laten we hopen dat we allebei slagen, Rudy! :P
Ik doe dit jaar ook eindexamen, zit zelf in HAVO5. Ik ga er wel vanuit, want ik moet echt alleen maar 3'en halen wil ik niet slagen, en ik ben dat niet van plan :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Eindexamens 2015!

Ik zit ook in VWO 6. En eigenlijk ook hetzelfde verhaal qua cijfers. Het laagste sta ik voor natuurkunde (een 5,9). Waar ik me het meeste zorgen over maak is wiskunde. Dat zal echt aan de vraagstelling liggen (al sta ik er op dit moment een 6,5 voor). Wel ben ik blij dat wiskunde D en informatica al zijn afgerond. Scheelt toch weer een hoop stress
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Eindexamens 2015!

Net Nederlands gehad. Ging op zich wel prima, maar tekstverklaren is gewoon niet echt mijn ding. xD Zal wel iets van een 6 worden en dat is genoeg voor een 7 op m'n eindlijst uiteindelijk. :)

Deze week woensdag verder alleen nog Wiskunde B. Zou ook niet echt een probleem moeten zijn om m'n 9 daar te behouden (minimaal een 8.0). Of ik moet een 10.0 weten te halen om gemiddeld op een 9.5 uit te komen. :P

V Ja dat was inderdaad een rot-tekstfragment. Steeds van dat vage taalgebruik waardoor je het gewoon een keer of twee moest lezen voordat je het doorhad.
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Eindexamens 2015!

^ Vond jij tekstfragment 2 ook zo lastig? Volgens mij heb ik de antwoorden wel goed (vraag 19 is even de vraag of het tweede punt ook goed is) maar het taalgebruik vond ik erg lastig.

Verder ging Nederlands naar verwachting. Ik ga zo nog even uitrekenen hoeveel punten ik denk te hebben, maar het zal wel een voldoende worden.
Ook ik heb deze week alleen nog Wiskunde B.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Knight of cydonia
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
170
Lid geworden op:
di 16 okt 2012, 15:36

Re: Eindexamens 2015!

Nederlands vond ik best pittig, vooral die tekstfragment 2 ja. Die moest ik inderdaad verschillende keren lezen. Maar op zich ging het volgens mij wel redelijk.
Ben benieuwd wat ik er verder voor heb..

Ik heb ook nog kunst deze week en dan wiskunde.

Maar Rudy als je toch zo goed gaat voor wiskunde, vind je het erg om mij wat uit te leggen haha. Ik loop helemaal vast op het omschrijven van exponentiële formules met e erin.
Ik ben het even helemaal kwijt.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Eindexamens 2015!

Ik heb net Nederlands gehad. Ging best prima, was drie kwartier voor tijd klaar. Ik vond het wel fijn dat toen ik dichter bij het eind kwam er vrijwel alleen meerkeuze vragen kwamen, alleen soms dan iets zeggen in 10 woorden. In het begin was dat echt alleen het geval, en dan in 45 woorden ofzo.

Morgen biologie, maar dat zal ook wel goed gaan :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Lieke
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
230
Lid geworden op:
wo 19 mar 2014, 18:01

Re: Eindexamens 2015!

Leuk dit forum! Ik doe ook VWO 6, dus ik kan meepraten over Nederlands. Ik zat zelf een beetje te stressen, maar uiteindelijk is het denk ik wel de 6,9 geworden die ik nodig heb om een 8 te blijven staan.
Morgen kunst en wiskunde, waar ik nu voor mijn SE twee negens op sta. Ik hoop dat ik dat zo kan houden. Wiskunde moet wel lukken, maar ik denk dat het voor kunst wel lastig is om een 8,2 te halen...

Succes iedereen morgen! :thumbsup
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Eindexamens 2015!

Het blijft grappig dat er docenten zijn die het altijd beter denken te weten dan het examen. xD
Vandaag ook weer stuurt mijn economie docent ons de uitdaging aan te tonen dat er een fout zit in een bepaalde opgave van het HAVO examen (van afgelopen maandag) aangezien dat een goede voorbereiding is voor ons VWO examen. :P
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Eindexamens 2015!

Jij ook veel succes!^


Vanmiddag nog even examentraining wiskunde voor woensdag, dan morgen Engels en donderdag scheikunde.
Komt goed!
En dan vrijdag even examentraining voor natuurkunde, want dat wordt 'm volgens mij echt helemaal niet :/
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Eindexamens 2015!

Net even punten geteld voor natuurkunde, en ik heb er wel vertrouwen in. Ik denk trouwens wel dat de n-term lager dan 1 wordt, de opgaven waren best goed te doen terwijl ik normaal niet zo'n held in natuurkunde ben.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie