Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

287 berichten • Pagina 12 van 15

Michelle190195
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
za 14 mar 2015, 17:30

Re: Gitte's vanallesennogwat: Naamloos+Dragon Valley

Zijn inderdaad mooie screens Gitte, hoewel, zoals je zelf aangeeft de meningen nogal verschillen over hoe je iets uitdrukt. Colin zal het ongetwijfeld niet zo bedoeld hebben zoals je het opgevat hebt. Misschien is die wel gewoon onder de indruk?
Afbeelding
Don't follow your dreams, chase them..
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Gitte's vanallesennogwat: Naamloos+Dragon Valley

Ik snap de frustraties, maar ik probeer het hier ook gezellig te houden. Daarom heb ik Ollie's post verwijderd en TotallyGeeked's post aangepast. Ik ga hierin zeker niemand in bescherming nemen en beoordeel de situatie zoals 'ie hier staat, maar ik sta niet toe dat er op het forum keihard wordt uitgehaald naar elkaar. (Het maakt me niet uit wie hier de oorzaak van is. Zo'n reacties horen hier gewoon niet thuis!) Ik weet ook niet wat er in pm's is gezegd, maar meld dat aan de moderatoren i.p.v. daar op het forum over te discusiëren. :)
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Gitte's vanallesennogwat: Egypte

Bedankt!


Jenny Fayes
Afbeelding
Ik heb echt suuuuuuuuuuuperhard gesukkeld...Ik had de screen bewerkt, maar daardoor was haar haar eerder gelig als dat honingblond...Maar ik wou dat het honingblond was, dus ik had het herkleurd, maar dan klopte de hardheid van de schaduwen niet meer enzo...Dus ik heb het gewoon helemaal opnieuw getekend :sweatdrop
Onbewerkt

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie