Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

324 berichten • Pagina 14 van 17

Gebruikersavatar
sandraaatjuh
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
ma 30 mar 2015, 15:41

vraag gallerie

kweet niet of in de goeie topic zit maar mijn vraag is als je iets in de gallerie plaatst kunnen andere het downloaden maar waar gaat dat geld dan heen die ze betalen ?
GR Sandra ;)
Fijne dag nog , en bedankt voor de reacties.....
Groetjes Sandra
Joycelovesroxy
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
wo 01 apr 2015, 18:19

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Hey, ik had een vraag over de cheats .
Kun je dezen nog steeds gebruiken net als bij de sims 1/2/3 ?
en is dit dan ook nog steeds CTRL+Shift+C ? (motherlode kaching & moveobjects on)
dat wou ik even weten, ik krijg hem een dezer dagen voor mn verjaardag dus ik wil alles weten wat er te weten valt over de (mogelijk nieuwe) ontwikkelingen van de afgelopen tijd in de sims.. Bedankt

--
De Sims 4 Limited Edition: € 59,99
De Sims 4 Digital Deluxe: € 69,99
De Sims 4 Premium Edition: € 79,99
De Sims 4 Collector´s Edition: € 99,99
Het volgende wil ik al een hele tijd weten:
Wat is het verschil tussen bovenstaande delen?
Ik wil zelf premium nemen, wat mis ik dan van bijvoorbeeld de collector's edition?
Ik wil graag de uitbreiding waar ik het meeste mee kan (zoals bijvoorbeeld dat je graag bij de sims 3 zoveel mogelijk uitbreidingspakketen wil hebben) dus mijn vraag aan julllie is welke is dit? Alvast bedankt !!

Joyce
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

De cheats zijn voor het grootste deel nog wel zo goed als gelijk. Je kunt ze nog altijd invoeren met Ctrl + Shift + C en cheats als motherlode zijn nog gewoon hetzelfde, maar er zijn wel enkele uitzonderingen. Zo is het nu bijvoorbeeld bv.moveobjects (i.p.v. moveobjects on). Alle cheats kun je vinden op onze cheats pagina.

De verschillen tussen de versies is dit simpel gezegd. (Op Google kun je gemakkelijk vinden wat je precies bij alle downloadbare pakketten krijgt.) Als je alle ingame content wil hebben, heb je feitelijk al genoeg aan de Digital Deluxe of Premium versie, maar echt bijzonder is die extra content nou ook weer niet. Collector's Edition heeft dan weer allerlei goodies, maar ingame niks extra's. Zeker nu de prijs van het gewone spel al aardig in prijs is gezakt, kun je ook net zo goed dat extra bedrag in eigen zak houden en bijvoorbeeld aan game packs of uitbreidingen besteden. Dan krijg je veel meer dan die 20 à 30 euro meerwaarde van de Digital Deluxe. :)
Gebruikersavatar
sandraaatjuh
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
ma 30 mar 2015, 15:41

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Oke als je een huis hebt gebouwd en je zet hem in je galerie moeten mensen dat kopen .
Nu is mijn vraag waar gaat de waarde dan heen (Geld) komt dat niet bij je eigen sim op omdat je het hebt gebouwd of denk ik nu verkeerd?
Fijne dag nog , en bedankt voor de reacties.....
Groetjes Sandra
Gebruikersavatar
sandraaatjuh
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
ma 30 mar 2015, 15:41

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

charlotte schreef:Volgens mij hoef je die niet te kopen hoor. De galerij is geen store.
Ja oww maar als je een huis mooi vind en je wil hem plaatsen moet je het kopen ?
Fijne dag nog , en bedankt voor de reacties.....
Groetjes Sandra
Gebruikersavatar
sandraaatjuh
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
ma 30 mar 2015, 15:41

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Rudy schreef:Als je een huis uit de galerie download is het voor jou helemaal gratis, maar je Sims zullen het gewoon moeten aanschaffen. (Behalve met freerelestate on) Daar merkt de maker verder niets van. :)
Ohhh oke snap het nu djw heb nog 1 vraag ff kun je lamellen en gordijnen niet aanpassen na een raam sommige ramen zijn te groot ?
patries schreef:ik heb even een vraagje. hoe moet je de camera een stukje kantelen. nu kijk ik een beetje schuin van boven naar mijn sims en dit vind ik erg vervelend spelen.
ik wil graag de camera recht hebben zodat ik recht tegen mijn sims kijk.
in de lessen staat dat het moet kunnen maar ik heb het tot nu toe nog niet gevonden.
hopelijk weet iemand het.
Dat is een goeie vraag of dat kan ?
Fijne dag nog , en bedankt voor de reacties.....
Groetjes Sandra
Gebruikersavatar
sandraaatjuh
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
ma 30 mar 2015, 15:41

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Rudy schreef:^ Gordijnen kun je niet echt aanpassen aan de grootte van het raam. Door [ of ] kun je ze wel vergroten of verkleinen, maar dat helpt vaak ook niet echt. :)

Voor de camera kun je toch gewoon bij instellingen zeggen dat je de Sims 3 camera wil. Die kun je gewoon vrij bewegen net zoals in Sims 3.

Bedankt het werkt wel maar worden te groot en zitten dan helemaal dicht lol :D :D :D :D 8-)

er is een downloadsite met allemaal spullen die je kunt downloaden en dan in je mod zetten mag dat wel ?
Fijne dag nog , en bedankt voor de reacties.....
Groetjes Sandra
Gebruikersavatar
sandraaatjuh
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
ma 30 mar 2015, 15:41

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

sandraaatjuh schreef:
Rudy schreef:Als je een huis uit de galerie download is het voor jou helemaal gratis, maar je Sims zullen het gewoon moeten aanschaffen. (Behalve met freerelestate on) Daar merkt de maker verder niets van. :)
Ohhh oke snap het nu djw heb nog 1 vraag ff kun je lamellen en gordijnen niet aanpassen na een raam sommige ramen zijn te groot ?
patries schreef:ik heb even een vraagje. hoe moet je de camera een stukje kantelen. nu kijk ik een beetje schuin van boven naar mijn sims en dit vind ik erg vervelend spelen.
ik wil graag de camera recht hebben zodat ik recht tegen mijn sims kijk.
in de lessen staat dat het moet kunnen maar ik heb het tot nu toe nog niet gevonden.
hopelijk weet iemand het.
Dat is een goeie vraag of dat kan ?
Uh ik had freerealestate op on maar als ik nu het intyp krijg ik command failed?????
Fijne dag nog , en bedankt voor de reacties.....
Groetjes Sandra
xrolinda
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 21 apr 2015, 20:56

kind doelen voorlezen

hallo, ik speel de sims 4. nou heeft een kind het doel dat hij 3 uur lang moet worden voorgelezen. hoe kan ik dit doen ?!?

alvast bedankt!
groet rolinda :D

Weergave- en sorteeropties