Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

324 berichten • Pagina 13 van 17

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

marisca87 schreef:Mijn tieners kunnen geen vriendje of vriendinnetje meer krijgen???
Hm, vreemd. Gebruik anders de cheat modifyrelationship[voornaam achternaam sim1] [voornaam achternaam sim 2] + [getal] Romance_Main of modifyrelationship [voornaam achternaam sim1] [voornaam achternaam sim 2] + [getal] Friendship_Main. En als de sim een achternaam heeft zoals de jong of van de haven o.id doe je de achternaam tussen " ". Dan heeft je tienersim een vriendje. of gewoon een vriend.
V ja die ben ik vergeten. Je moet voor je de bovenstaande cheat kan gebruiken ook eerst testingCheats true doen, inderdaad.

Laatst gewijzigd door charlotte op zo 22 feb 2015, 12:55, 2 keer totaal gewijzigd.

patries
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
di 23 mar 2010, 19:11

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

ik snap er helemaal niks meer van. al die tijd heeft de sims prima gedraaid zonder problemen en sinds gisterenavond viel ineens de sims en de hele computer uit. de computer start uit zichzelf weer helemaal op. ik dacht misschien toevallig.
maar vandaag is het al 4 keer gebeurt. is er iemand die misschien weet wat het probleem is. op deze manier spelen is niet echt leuk
patries
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
di 23 mar 2010, 19:11

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

bedankt voor je antwoord maar de computer is vorige week helemaal schoongemaakt en opgeschoond(ruimte gemaakt enz) en het is alleen als ik de sims speel. als ik andere spellen speel bv via internet dan doet tie het niet
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Wat zijn de specificaties van je pc? En heb je dit ook bij andere, zwaardere spellen (dus niet van de lichte internetspellen)?

Het lijkt mij op het eerste oog ook dat je pc oververhit raakt, maar het lijkt me verstandig dat eerst eens uit te sluiten. Download daarvoor eens het programmatje RealTemp en kijk daar eens geregeld op terwijl je Sims 4 speelt totdat je pc crasht. As het onder de 85/90 graden blijft, is het op zich nog wel te doen voor je pc, maar veel meer echt niet. Als het dan niet aan je pc of hitte kan liggen, lijkt het mij het beste inderdaad gewoon eens te herinstalleren. Als het dan nog niet werkt, kan het zelfs zo zijn dat er misschien malware op je pc zit, maar dat is wat onwaarschijnlijker. :)
patries
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
di 23 mar 2010, 19:11

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

hoi rudy bedankt voor je antwoord. wat de specificaties zijn dat weet ik niet maar het spel heeft vanaf het begin super goed gelopen dan lijkt het me dat de computer het spel wel aankan. ik heb net een ander spel geïnstalleerd en dat is dead space. die ga ik morgen maar ff spelen om te kijken hoe dat gaat. ik zal morgen ook ff aan manlief vragen wat de specificaties zijn. ik laat morgen wel ff weten hoe het gaat
patries
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
di 23 mar 2010, 19:11

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

ik snap er helemaal niks meer van. nu probeer ik met de cheat modifyrelationship mijn vriendschap te verbeteren zodat ze uiteindelijk een romantische relatie kunnen krijgen.
ik weet niet wat ik fout doe maar de cheat werkt niet bij mij.
zou iemand kunnen zeggen hoe ik de cheat moet uit tikken.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Hoe verander je de taal van je game zonder dat je al je saves kwijt bent? Ik wil graag in het engels spelen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Geen idee eigenlijk. Volgens mij kan je de sims verwijderen en herinstalleren in het Engels door aan te geven dat je al je saves bewaren wilt, of even een back up van je saves maken door ze op het bureaublad te verplaatsen en daarna weer terug in de map van de sims zetten.

@Patries: Heeft een van of beide sims misschien een achternaam die uit meerdere woorden bestaat, zoals van de Kerkhof? Zo ja, dan moet je de achternaam tussen "" zetten. Dus:
modifyrelationship [voor- + "achternaam" sim 1] [voor- + "achternaam" sim 2][getal] Friendship_ Main voor gewone vriendschap of Romance_Main als je juist tortelduifjes wil zijn met sim 2.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Hmm jammer dat ik alles opnieuw moet installeren, dan maar niet. Maar iig bedankt :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
taker1987
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
do 28 aug 2014, 21:47

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Gister de hele dag de sims gespeeld zonder problemen , vandaag start ik mijn familie weer op en kom ik er achter dat ze niet kunnen koken , het geld gaat van de rekening af maar koken doen ze niet ... wat kan ik hier aan doen zonder mijn save kwijt te raken ?

ik heb de sims 4 en de sims 4 aan het werk geïnstalleerd .

sims opnieuw opgestart en nu nergens meer last van :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie