Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Vampiria
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
zo 22 mar 2015, 01:45

Vampiria stelt zich voor

Ik ben Vampiria, woonachtig in Limburg en studeer aan de HAN, docentenopleiding natuur-scheikunde. Ik ben 24 jaar en woon samen met mijn vriend, 2 katers, poezelige kitten en hamster. Ik speel de sims vanaf zo ongeveer het begin en de enige die ik heb overgeslagen is de sims 3 geweest. (Sorry, hij heeft me gewoon niet kunnen boeien, was té blij met sims 2).

Verder geef ik in mijn vrije tijd bijles en doe ik ook aan huiswerkbegeleiding. Ik ben een echte huismus en het liefst zit ik de hele dag in een dik vest en huisbroek op de bank TV te kijken, terwijl ik met een laptop op schoot een spelletje speel. Gelukkig zit er soms ook wat activiteit in mij, wat ervoor zorgt dat ik luidkeels (en vals) muziek meeschreeuw en compleet op de maat (echt waar) slechte dansjes doe.

Ondanks dit, ben ik heel extravert en een ontzettende babbelaar. Het vak docent is in die zin ook geen slechte keus voor mij. Ik geniet er ontzettend van om voor de klas te staan en leerlingen dingen te zien begrijpen (of juist niet, want uitdaging is ook nooit mis). Ik vind het geweldig om te zien hoe ongenuanceert de leerlingen eigenlijk zijn.

Uh nouja. Meer heb ik niet te vertellen ^^ Vragen altijd welkom natuurlijk ;)

Mijn Origin naam is trouwens MrsVampiria

Laatst gewijzigd door Vampiria op zo 22 mar 2015, 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie