Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

xbiancaaxx
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
ma 23 feb 2015, 12:52

Sims 4 downloads HELP!

Hi!

Sinds kort heb ik de Sims4 voor op mijn iMac, alles werkt prima; moest wel wennen, de Sims3 speelde ik op mijn laptop namelijk.

Ik download altijd kleding, kapsels, huizen en ga maar door, deze kon je of in het juiste mapje slepen of dubbelklikken en dan installeerde ie ze automatisch. Maar hoe doe ik dit op mijn iMac? Ik download voornamelijk van thesimsresource.com, heb al aardig rond gegoogeld maar kan er echt niks over vinden..

Iemand een oplossing? Met downloads is het spel een stuk leuker haha!
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Sims 4 downloads HELP!

Als het op dezelfde manier werkt als bij Windows (lijkt me wel), dan moet je gedownloade .package-bestanden (cc) in het mapje Mods plaatsen in Mijn Documenten\Electronic Arts\De Sims 4 en de overige bestanden (huizen en Sims), volgens mij .tray en .blueprnt, in het mapje Tray. De downloads hoeven trouwens niet meer geïnstalleerd te worden. Als ze op de goede plek staan, herkent Sims 4 ze automatisch. :)
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Sims 4 downloads HELP!

@charlotte: Soms moet je (links onder) bij gevorderd wat dingen aanklikken. Dan verschijnen ze misschien wel ;)

Plaatje
Afbeelding
In het rood omcirkelde moet je gevorderd aanklikken en de twee opties aanvinken. Misschien verschijnen je downloads dan wel (H) Was bij mij wel het geval namelijk :fluit

Weergave- en sorteeropties