Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

184 berichten • Pagina 1 van 10

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Chat topic SN Marathon

Dit is HET topic waarin je lekker mag kletsen. Mag je powerposten/spammen? Tot op zekere hoogte. We zullen minder streng zijn maar je moet niet elk minuut een reactie plaatsen. Verder: Heel veel plezier en succes!

*Dit topic is dus niet voor je dagboek (dit moet in je eigen topic) of voor de uitdagingen (dit moet in het uitdagingen topic)

We beginnen officieel pas om 12 uur maar je mag alvast kletsen!
Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Chat topic SN Marathon

maar ik heb nog wat vraagjes, kan ik dat hier stellen? :S
1. mag je cc gebruiken? :sweatdrop
2. mag je gewoon een eigen familie maken naar keuze en doen wat je wilt doen? (en natuurlijk die uitdaging maken)

Dan ga ik dadelijk sims opstarten want dat duurt nog wel iets van 20 min xD
Dreamzx
Mest analist Mest analist
Berichten:
576
Lid geworden op:
vr 15 aug 2014, 11:57

Re: Chat topic SN Marathon

Eigenlijk zou ik gaan livestreamen maar mn computer vond het leuk om er mee te kappen een paar dagen geleden. En die van mn moeder kan het niet aan. Maar ja. Zo is het denk ik ook wel leuker
Emojis❤
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Chat topic SN Marathon

ik weet niet, ik twijfel.. sims 3 draait bij mij best langzaam.. de sims 4 niet.. maar daar kun je niet van je eigen kavel af.. en je hebt er niet zoveel te doen.. dus ik denk sims 3 :)

V ik niet.. internet zal wel langzaam daarvoor zijn..

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 29 dec 2014, 11:40, 2 keer totaal gewijzigd.

Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Chat topic SN Marathon

Ik wens alle deelnemers heel veel plezier en succes =D. Jammer dat ik niet mee kan doen maar ik ga zo veel mogelijk topics lezen. Misschien dat als de sims opstart ik ook weer eens iets post (buiten de marathon om). Maak er het beste van of je nou 2 of 20 uur speelt. Good luck <3

Weergave- en sorteeropties

Gesloten