Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

38 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Inschrijftopic SN Marathon 29/12

Het is eindelijk weer zover! We willen het jaar goed afsluiten dus op 29 december willen wij ons eigen oud en nieuw met jullie vieren door middel van een marathon!

De marathon zal 29 december om 12 uur beginnen, als je mee wil doen moet je het even melden in dit topic. Meer informatie zal in de loop van dagen verschijnen.

Deelnemers
gitte2001
Eenhoorn
20forGirlz
Mavless
WoodWolf
Koen
Rita
Margothieke
Rudy
o0simsfreak0o
Anna
Ollie
Lestis (doet niet mee voor langst spelende speler)
charlotte
Afbeelding
SimsFan!
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
vr 19 dec 2014, 23:02

Re: Inschrijftopic SN Marathon 29/12

Mag je ook mee doen als je net nieuw bent?
Ik zal graag namelijk mee willen doen. ;)

Edit: Oke dan zal ik graag mee willen doen!

Edit: Ik moet tot mijn spijt mededelen dat ik helaas niet mee kan doen. Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik de 29e moet werken de halve dag.

Laatst gewijzigd door SimsFan! op za 20 dec 2014, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Inschrijftopic SN Marathon 29/12

@Lestis: Ik denk dat dat niet zal gaan. We willen het gewoon op één moment met iedereen tegelijk doen en als je dan die ene dag niet kan, is dat gewoon hartstikke vervelend, maar dat probleem heeft altijd wel iemand. Een uurtje later starten lijkt me dan nog wel prima, maar echt langer heeft volgens mij ook geen zin.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Inschrijftopic SN Marathon 29/12

@Margothieke: Een marathon is een wedstrijd waarin het belangrijkste doel is om zolang mogelijk Sims te spelen. (Natuurlijk mag je wel kleine pauzes nemen om te gaan eten en dergelijke.) Je mag dus helemaal zelf bepalen wanneer je ermee wil stoppen, maar diegene die het het langst weet vol te houden, wint. Ondertussen komen er tussendoor ook nog eens enkele kleine uitdagingen/opdrachten vanuit het team om het interessant te houden voor jullie. Als je in het Sims 3 Uitdagingen subforum kijkt, kun je verderop nog wel wat oude marathons vinden als je er meer over wil weten. :)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten