Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 60 van 250

Xelles
Beheerder Beheerder

Re: Wat wil je kwijt.

Ik heb je ook gemist hoor Spiderlady :$

Maar helaas kan ik niet al te lang van jou aanwezigheid genieten..., moet er weer om 6 uur uit en moet nu toch echt maar gaan slapen (A)
Afbeelding
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

O, da's lief van je, zou er ook haast van gaan :$
apart dat je mijn gespam mist, zelfs al na een dag... :fluit

Nou voor straks dan: oogjes dicht en snaveltje toe hehe :P
truste, ga ook zo, moet er ook om 6.00 uur uit....
Maar dat spel, Runes of Magic, is nog geeneens bij 2 GB en ik moet tot 5 GB :blink
Nou denk dat ik het morgen maar weer opnieuw probeer, of dinsdag, dan ben ik vrij... :glare
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Jullie zijn echt niet gezond... bij mij gaat m'n laptop uit om 20.15 Zeker niet later! :P....

Maar het is wel grappig om 's ochtends de eerste te zijn XD!
Afbeelding
Terug!
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik ben nu net uit! Maar ik heb iets veel intressanters te vertellen:

Ik en twee vriendinnen besloten even een ijsje te kopen bij een ijssalon aan de gracht. Dus wij kopen ons ijsje, ik loop nog wat te klieren met kleingeld, en we gaan op het terras zitten. Nu waren we niet zo handig geweest, en hadden we onze fietsen vlakbij een boom bij de gracht gezet. Maar een van ons zei dat ze hier al heel vaak haar fiets had neergezet, en dat het dus geen kwaad kon. Na wat te kletsen hoorde we het lawaai van vallende fietsen en voordat we het doorhadden knalde mijn fiets op die van m'n vriendin. Haar fiets gleed vervolgens de sloot in! Gelukkig waren de mensen van de rondvaart en de ijssalon aardig genoeg om ons te helpen die fiets eruit te sjorren, dus kon m'n vriendin, met een natte bips, wegrijden naar huis!

XxMelanie
Afbeelding
Terug!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten