Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

46 berichten • Pagina 1 van 3

Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Margothieke's creatieve hoekje (green screen cutie 21-02)

Haii iedereen, welkom in mijn creatieve hoekje!
Hier ga ik van alle screens en fotoshoots plaatsen. Ik hou mij ook bezig met foto's bewerken, maar niet alle foto's die ik post zijn bewerkt. Voel je vrij om je mening te uiten, ook al is ie niet altijd positief. Ik ben nog maar een beginner, dus alle tips zijn welkom! :D

Hier volgt mijn eerste (online geplaatste) fotoshoot!

Flowergirl

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik weet het, niet zo extreem veel screens... Laat maar weten wat je ervan vindt!

@Gitte: Ik wist dat ik iets vergeten was! Ik wist het! Iets zag er vreemd uit, nu weet ik het, het lag aan de skin. Ik weet het, het gezicht is niet zo goed gelukt... Welke van de 2 jurkjes bedoel?

Laatst gewijzigd door Margothieke op za 21 feb 2015, 20:56, 7 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Margothieke's creatieve hoekje (Flowergirl 3-11)

Ik vind de shoot al best mooi hoor als beginner! alleen zou ik proberen een eigen gezicht te maken, dan is het vaak ook veel mooier, even een paar tipjes voor kwaliteit, want als ik zo die sim zie denk ik dat jij nog vele realistische sims kunt maken :P
dit is een probeerseltje:

1. sclub.. download een skin van sclub, die wimpers (als je die wilt natuurlijk), make up enz. en dan op 1 sim. bij mij schiet de kwaliteit dan omhoog :) http://sclub.mktm.co.uk/en
2. HQ mod? heb je die miss al? hiero: http://simsl3gacies.com/blog/2013/12/09 ... -in-1-mod/
3. en ja zoals gitte al zei de jurk, het is een beetje uitgerekt. maar het is best moeilijk hoor om goede kwaliteit kleding te zoeken.. maar je moet het gewoon lekker uitproberen, dat is juist het leukste eraan!

dit is opbouwende kritiek, maar de sim is al wel super leuk! en het bewerken is mooi gedaan :) en de achtergrond is super mooi! :wub

V wat heb ik nou gezegd? Als je alles van sclub hebt krijg je een betere sim kwaliteit.. Maar jij gelooft daar blijkbaar niet in maar dat is wel zo.. En die link van de HQ mod stond ook in dat je simdetail op zeer hoog moet zetten. Texture detail maakt niet heel erg veel uit maar het beste is hoog natuurlijk.en noem me ollie niet zo moeilijk O-L-L-I-E..

Vv alsjeblieft! Ik wil graag mensen helpen dus als je ietw wilt weten, vraag maar. En ik ben nu al benieuwd naar je volgende shoot :)

V uhm, ik heb mijn naam niet zomaar veranderd hoor..

Laatst gewijzigd door Gast0698 op di 04 nov 2014, 18:28, 4 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Margothieke's creatieve hoekje (Flowergirl 3-11)

nog een tip: zet simdetail en textuurdetail op het hoogste, dit moet je enkel doen als je computer dat aankan. als je computer het niet aankan, moet je ook de HQ-mod niet downloaden.


en knoetiee, waarom een skin van s-club? ephemera:(http://blog.sina.com.cn/s/blog_63f63ea90101fod7.html) is ook goed hoor!


^ik heb enkel gezegd dat ephemera ook mooie spulletjes heeft, en sorry, gewoonte. waarom verander je je naam dan ook zomaar zonder reden.

Laatst gewijzigd door gitte2001 op di 04 nov 2014, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Margothieke's creatieve hoekje (Flowergirl 3-11)

Bedankt iedereen voor de reacties en tips! :)

@Ollie: Bedankt voor de site's, de skins e.d. op sclub zijn echt prachtig! :wub Ook bedankt voor de tips! Ik denk dat mijn simdetail momenteel op hoog staat... Morgen de instellingen eens veranderen. ;) En opbouwende kritiek is goed! Dat vind ik leuk! ;)

V @victorsimmie: Dankjewel :)

Laatst gewijzigd door Margothieke op di 04 nov 2014, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
VictorSimmie
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 26 okt 2013, 02:16

Re: Margothieke's creatieve hoekje (Flowergirl 3-11)

Ollie heeft alle tips verteld die ik ook had kunnen bedenken. :laugh
Hele mooie fotoshoot! Voor een beginner is het echt super mooi!
Toen ik begon met fotoshoots maken waren ze echt veel en veel lelijker dan deze mooie fotoshoot.
Dus ik denk dat jij echt hele mooie screens gaat maken! Het begin is er al. :wub
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Margothieke's creatieve hoekje (Flowergirl 3-11)

Mooie sim, ze ziet er erg natuurlijk uit., probeer alleen wat meer met de achtergrond te spelen (bijvoorbeeld meer verschillende soorten bloemen) en geen opgeplakte jurkjes.
Je moet met andere custom content gewoon lekker zelf spelen. Neem anders eens een kijkje op MySimsBlog. Daar zetten ze elke dag updates neer over nieuwe custom content. Er zal vast wel wat leuks voor je tussen zitten.

Ben benieuwd naar meer :thumbsup
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Margothieke's creatieve hoekje (EBNAB 15-11)

^Dankje Imme! :)

Ik heb een nieuwe fotoshoot gedaan! Omdat de titel van de fotoshoot niet in het titelbalkje past heb ik maar een afkorting verzonnen... :fluit EBNAB staat voor:
Every Blondie Needs A Brownie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De niet bewerkte versie van de vorige foto.

Afbeelding

Afbeelding
Let er vooral niet op dat de hand van Brownie door de nek van Blondie gaat... :fluit

Afbeelding

Afbeelding
Ik had tot nu niet door dat ik 2 keer dezelfde pose heb gebruikt... :$

Afbeelding

Tips enzo zijn altijd welkom! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie