Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

174 berichten • Pagina 6 van 9

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Frozen Corner (chuck en roos/pag.5 onderaan)

Bedankt voor de reacties :knuffel

Ik kan jullie vertellen dat Chuck en Roos geen dagboek gaat worden :fluit
Want in de sims4 kan ik nog niet echt een leuk familieverhaal maken (geen peuters, beperkte baby interactie's enzo)
Ik ga iets heel anders doen :D

Na: Familie Bunch, Ethan en Tania en Tupac Bohati ga ik een dagboek maken met 6 huisgenoten in de sims4 :swing
En het zijn niet zomaar 6 huisgenoten. Ze komen jullie zeker bekend voor.

Het zijn de 6 sims uit 'The Arrival' trailer :woot
vlnr: Raj Khemlani, Johnson Ready, Babs L'amour, Olivia Stewart, Moose Dubros, Kalista Kalid.
Afbeelding
Deze huisgenoten wonen tevreden bij elkaar totdat ineens Moose Dubros bij hun intrekt. Raj was altijd de populairste jongen onder de meiden, maar de aandacht gaat nu naar Moose. Dit kan Raj niet hebben (zie zijn blik) Hij wil hem zo snel mogelijk het huis uit treiteren, terwijl de feestbeest Johnson een feestje wil organiseren om Moose welkom te heten in het huis. Hoe zal dit aflopen?

Mijn handen jeuken om iets met ze te gaan doen. Ze hebben alle 6 uitéénlopende karakters dus dat zorgt voor leuke verhalen. Maar ik moet eerst nog een leuk huis voor deze huisgenoten bouwen. Ik denk dat ik als voorbeeld het 'huisgenoten huis' uit Sunset Valley gebruik ;)

Voor mij staat het bijna vast dat ik deze 6 ga gebruiken in mijn nieuwe sims4 dagboek. Als Ethan en Tania is afgelopen.
Leuk idee????

O ja...Mocht je onder een steen hebben gelegen. Dit zijn ze...hoe ze aankomen in simsland ;-)
Ik ga in 2015 hun verhalen/belevenissen vertellen die ze met elkaar beleven :sweatdrop

Vanaf 1:04
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Frozen Corner (hint voor mijn nieuw dagboek sims4/pag.6)

Bedankt allemaal :knuffel

Preview Aflevering 69 Ethan en Tania

Eerlijk gezegd zijn de look-a-likes artiesten gedownload. Ik heb ze dan WEL aangepast qua kleding en kapsels naar mijn idee ;-)

Afbeelding
Big Time Sims met Ariana Grande. Het publiek gaat los ;)

Afbeelding
Yeah! Het is me toch gelukt om sims op de bar te laten dansen :thumbsup

Afbeelding
Ehm...Silvano :bored Geef je nou een klets op Ariana's billen :O

We zien het allemaal in de komende up van Ethan en Tania :flapper
Aflevering 69 komt waarschijnlijk komend weekend :woot

Artiesten in de komende up Ethan en Tania

Afbeelding
Adele doet met Arlo een solo nummer 'To make you feel my love' :wub

Afbeelding
Het concert wordt een groot succes :swing

De artiesten voor het Big Time Sims concert heb ik nu klaar. Het zijn: Adele, Ariana Grande, Rihanna en One Direction en er komt nog een onverwachte artiest langs :flapper
Adele zagen jullie al voorbij komen in aflevering 68 :fluit
Voor degene die ze niet kennen, hier de foto's en hun echte videoclips ;)

Adele
Afbeelding
Adele ken je van haar nummers: Rolling in the deep en Make you feel my love. Toen Big Time Sims haar uitnodigde wou ze graag mee doen.



Ariana Grande
Afbeelding
Ariana wou ook meteen meedoen met het concert van Big Time Sims toen ze gevraagd werd.
Ze werd bekent als Cath Valentine in Victorious, maar nu zingt ze ook nog eens! En hoe :laugh (problem en break free)



Rihanna
Afbeelding
Rihanna is al heel wat jaren een vaste combinatie met Big Time Sims. Ook nu gaat ze weer met ze optreden.
Ze werd ooit ontvoerd door Nadine van Ooijen in mijn dagboek :lol Wat staat haar nu weer te wachten? :D



One Direction
Afbeelding
Big Time Sims leken concurenten van One Direction. Maar niets bleek nimmer waar. One Direction komt graag met ze optreden :swing



Komend weekend weer een update in E&T :klap
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Frozen Corner (preview E&T afl. 69/pag.6 onderaan)

Nieuwe downloads in mijn galerij (Sims 4)

Sommigen zijn het misschien al opgevallen, maar de afgelopen week heb ik weer wat downloads in mijn galerij gezet die ik graag met jullie wil delen. Ik licht ze graag toe. (mijn naam in de galerij is Frosenland)

Huishouden: 4 Vrienden
Afbeelding
Deze vier vrienden hebben elkaar ontmoet op de middelbare school. Ze hadden altijd de grootste lol, en wonen nu met elkaar in één huis. Lekker feesten en meisjes ontmoeten. Behalve Seth die is toch meer op mannen gesteld. Help jij ze een leuk en spannend leven op te bouwen?

Johan Gaastra
Afbeelding

Afbeelding
Johan is de meest serieuze van het stel. Hij moet altijd wel lachen om de capriolen van zijn vrienden, maar zelf doet hij het liefst rustig aan, daarom voelt hij zich ook de leider van de vriendengroep. Johan lijkt een saai typetje, maar de andere leden zijn blij met hem. Johan zorgt namelijk voor orde en regelmaat in het vrijgezellehuis.
Eigenschappen van Johan
- Houdt van buiten
- Muziekliefhebber
- Onhandig
- Verzamelaar
Loopje
- Standaard loopje
Doel
- Freelance Botanicus

Seth Legendal
Afbeelding

Afbeelding
Seth is onlangs uit de kast gekomen. Iedereen had het wel door, maar nu bevestigd Seth het eindelijk zelf. Hij houdt van stoere jongens niet van die vrouwelijke types. Stiekem is hij verliefd op Beau. Seth is altijd vrolijk en goed gehumeurd. Het zonnetje in huis dus. Als een huisgenoot in een dip zit helpt Seth hem er altijd weer bovenop. Iedereen houdt van Seth.
Eigenschappen van Seth
- Romantisch
- Vrolijk
- Extravert
- Aantrekkelijk
Loopje
- Springerig loopje
Doel
- Serieromanticus

Tim Martins
Afbeelding

Afbeelding
Tim lijkt stoer, maar is eigenlijk een zeer emotionele jongen. Zijn moeder zat in de criminaliteit en zijn vader was alcohol verslaafd. Het was een moeilijke tijd op de middelbare school, maar zijn vrienden trokken hem er doorheen. Nu hij zelf jong volwassen is is hij op zoek naar een lieve vrouw en wil een eigen gezin stichten en zijn komende kinderen de liefde geven die hij vroeger zo gemist heeft.
Eigenschappen van Tim
- Muziekliefhebber
- Romantisch
- Actief
- Aantrekkelijk
Loopje
- Branieloopje
Doel
- Zielsverwant

Beau Tahlmann
Afbeelding

Afbeelding
Beau was altijd de populairste jongen op school. De meiden liepen met hem weg. Nog steeds trekt hij veel bekijks. Beau geniet van zijn uiterlijk en vindt de aandacht van de meiden heerlijk. Hij is vaak in de sportschool te vinden. Maar ook ligt hij in de smaak bij zijn huisgenoot Seth. Wat zal zijn reactie zijn als Seth dit verteld? Jij bepaalt het :thumbup
Eigenschappen van Beau
- Zelfverzekerd
- Actief
- Bro
- Gezelligheidsdier
Loopje
- Stoer loopje
Doel
- Feestbeest

Deze 4 vrienden kun je downloaden in mijn galerij in de Sims4
Afbeelding

Maak zelf je verhaal met ze :woot
Afbeelding

Na vier vrienden heb ik ook vier vriendinnen gemaakt :D
Afbeelding
Deze licht ik morgen uit :laugh

Ook heb ik het huis Cosmopolitische Loft nagemaakt uit de Sims3
Afbeelding
Cosmopolitische Loft was het huis van huishouden 'huisgenoten' uit Sunset Valley.
Deze heb ik nagemaakt ivm. mijn komende dagboek in de Sims4, met 6 vrijgezelle sims :D
Binnenkort meer plaatjes ;)

Note
Je kan deze downloads al vinden onder mijn naam Frosenland in de galerij van Sims4
Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Re: Frozen Corner (4 Vrienden~23 okt./pag.6 onderaan)

Bedankt :knuffel
De vier vriendinnen krijgen jullie nog te goed van mij, maar eerst dit!

Random Screens IV

YES!!! Ik heb mijn eerste pose gemaakt. Een soort Shaka Bra groet :sweatdrop
Afbeelding
Het stelt nog niet veel voor. Dit was om te oefenen. Wel grappig dat ik nu weet hoe je poses kan maken :laugh
(bedankt gitte voor je hulp en informatie ;) )
Ik heb nog wel wat moeite met het draaien van de gewrichten dat zie je ook wel aan de vingers van zijn linker hand xD
Gewoon blijven oefenen Froos :thumbup

Kennen jullie ze nog? In de komende up van E&T gaan ze toch weer meedoen ;)
Afbeelding
Ze waren eigenlijk uitgeschreven, maar ze komen toch weer terug.
"Hallootjah's. Ik en Javed komen zekah nog effe terug weet jahhh!!" roept Dushi.
Dushi en Javed komen toch weer eventjes terug in E&T :thumbsup
(ehm Javed? Je bent wel wat pondjes aangekomen zo te zien ;) )

Afbeelding
Tania is verdrietig als Ryan het huis uitgaat :cry

Starlight Shores
Afbeelding

Appaloosa Plains
Afbeelding

Midnight Hollow?
Afbeelding

Monte Vista
Afbeelding

Afbeelding
Monte Vista blijft mijn mooiste wereld in de Sims3 :wub

Willow Creek
Afbeelding

Afbeelding

Mijn nieuwe dagboekpersonage's 'the arrival household' ;)
Afbeelding

Afbeelding
Dit is het huis wat ik voor ze gebouwd heb.
Een exacte kopie van Cosmopolitische Loft uit Sunset Valley (H)

Einde random screens IV

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie