Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

324 berichten • Pagina 9 van 17

SuperC
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
vr 03 okt 2014, 13:47

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Ik heb nog maar net de sims 4 gekocht en ben nog een beetje aan het zoeken hoe alles moet.
Als je met een familie aan het spelen bent, hoe doe je dan de wereldkaart open om naar bijvoorbeeld een ander kavel te gaan?
Ik vind het echt niet :$

Bedankt!
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Daar zijn een aantal verschillende manieren voor. De makkelijkste is om gewoon uit te zoomen op de plek waar je dan bent totdat je een vergrootglas ziet staan. Als je daarop klikt, opent de map zich en kun je naar andere kavels reizen. Een andere manier is door dat via de telefoon van je Sim te doen. Die staat ergens onderaan het scherm langs het hoofd van je Sim. :)

V Ik zou niet weten wat er mis is. :(
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Ik heb het ook op het technisch forum gezegd, maar ik had een sim die bij een promotie als bonus nieuwer onderdelen in CES, maar ik zie als ik de sim outfit laat plannen die niet ook niet bij sim in CES bewerken na de testingcheat.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Ik heb een sim en die moet voor een bepaald doel een boek in de bibliotheek lezen. Ik heb het een paar keer gedaan en toch word die wens niet vervuld. Hoe kan dat?

Edit: opgelost

Laatst gewijzigd door charlotte op ma 13 okt 2014, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.

minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Mijn zus heeft de laatste tijd als ze de sims 4 opstart dat als ze met de sims 4 bij het logo van maxis of EA komt, dat er komt te staan: de sims 4 reageert niet meer en dan sluit die af. Mijn zus heeft hem al geprobeerd opnieuw te installeren, maar dat hielp niet. Wat kunnen we hieraan doen?

V
Dat heeft ze al geprobeerd maar dat werkte ook al niet

Laatst gewijzigd door minermb op za 11 okt 2014, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

minermb schreef:Mijn zus heeft de laatste tijd als ze de sims 4 opstart dat als ze met de sims 4 bij het logo van maxis of EA komt, dat er komt te staan: de sims 4 reageert niet meer en dan sluit die af. Mijn zus heeft hem al geprobeerd opnieuw te installeren, maar dat hielp niet. Wat kunnen we hieraan doen?
In Origin kun je met je rechtermuisknop op De Sims 4 klikken en op "Game repareren" klikken.
Probeer dat eens en kijk of het dan wel werkt.
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Hey, ik weet niet helemaal zeker of mijn vraag hier juist staat, maar anders zal ik hem ergens anders stellen: mijn sim heeft een schoonmaker ingehuurd, maar deze blijft buiten op het pad staan en doet verder niks. Wat kan ik hier aan doen? Of zal ik moeten wachten op de patch? Alvast bedankt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Ik heb iets raars. Ik heb sinds 30 september screens gemaakt, maar die komen niet in mijn screenovericht. Weten jullie hoe dat kan? Want als ik de screen heb gemaakt staat er wel dat ik hem kan vinden in de screens onder het cameraknopje, maar ik zie die screen daar ook niet staan. Echt raar, want het waren ook leuke momenten.

Laat maar ook weer opgelost. Ze staan in het mapje screenshots niet op volgorde van datum sinds 30 september, wat ik nog steeds vreemd vind overigens.
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Weet iemand iemand hoe je bij de sims 4 een vijver maakt? En volgens geruchten komt het eerste uitbreidingspakket
In maart en kunnen sims straks miss burgemeester worden of bakker of een eige kledingbotique of spa opzetten
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

^ Vijvers kun je op het moment niet maken. De terreintools zitten gewoon niet in Sims 4, dus daarom zitten er ook geen vijvers in. Wel zijn er van die aparte losse meren als objecten zoals je ze kunt vinden in de parken. Ik weet even niet zeker of je die nu ook via de buydebug cheat kunt vinden, maar anders bestaan daar ook gewoon mods voor. :)
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

Ik had een vraagje, het gaat niet over mijzelf want bij mij werkt de Sims 4 gewoon prima, maar het gaat om een vriendin die telkens als ze de Sims 4 wil installeren deze foutmelding krijgt bij Origin:

You must be online when logging in for the first time

Terwijl toen ze de Sims 3 installeerde hier geen probleem mee was, haar computer is gewoon verbonden met internet, dus wat kan het probleem zijn?


EDIT: Ze krijgt ook nog heel vaak de foutmelding: UpdateTool.exe ontbreekt ofzo, wat is dat dan?
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Stel hier je vragen over De Sims 4!

als hij legaal is (je kan het spel maar op 1 origin account installeren en ik dacht ook 1x op dezelfde tijd spelen)
online versie: zou ik het spel eens proberen verwijderen (windows) en dan terug downloaden (hiervoor heeft ze origin nodig).
cd versie: heeft ze een origin account (en ingelogd), controleer op krassen en stof. je kan proberen in origin het spel toe te voegen, met de code van het spel en dan deze installeren of anders terug naar de winkel
als hij niet legaal is, zul je elders moeten zoeken

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie