Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

287 berichten • Pagina 8 van 15

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Gitte's vanallesennogwat: Sunlit Tides II

Simmielove schreef:Erg leuke screens :)
Persoonlijk vind ik alleen de kleding want minder, omdat het er zo 'opgeplakt' lijkt (de printjes enzo). Misschien leuk om wat fotoshoots te maken met wat meer "3D"-kleding? :)

dat topje is gewoon een plaktopje.(het is gewoon kant) en de rok zag er beter uit op de sim die het aan had bij de download...échte '3D' simskleding is gewoon moeilijk te vinden, maar ik heb zelf een hekel aan die 'getekende' brol. ik probeer nog het beste eruit te selecteren.


en bedankt iedereen!!!


ik ben zo iemand die tussen het maken van verhaalscreens door een heleboel stadscreens maakt:

Bridgeport
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Roaring Heights
Afbeelding
Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Gitte's vanallesennogwat: Random screens

deze fotoshoot bevat niet zo veel screens doordat ik zo'n kwartier bezig zat per screen om te BEWERKEN en om een of andere reden wou de sim er nooit goed opstaan....


maar hier is de fotoshoot:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

het waren eigenlijk veel meer screens, maar ja...


die vlammen bij de 1e en 2e heb ik er trouwens zelf opgeplakt, maar de achtergrond daarvan was zwart dus heb ik het wat moeten bijkleuren... :sweatdrop (ik vind het persoonlijk nog wel redelijk uitzien)
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Gitte's vanallesennogwat: The queen of fire

om te beginnen: ik ben echt suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupertrot op deze "fotoshoot" dus er niet op letten als ik ze zelf vreselijk mooi vind en ik dat dan ook erg verduidelijk


Afbeelding
heb iets gevondne om de achtergrond te veranderen, en ik heb me laten gaan met leuke effectjes :sweatdrop
onbewerkte versie:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ik heb ook nog een zwart/wit versie hier van:
Afbeelding
Afbeelding
dit vind ik zelf de minste :|
Afbeelding
(om een of andere mysterieuze reden zijn de zwart/wit exemplaren vreselijk klein)
en nog een andere versie van dezelfde basisscreen:
Afbeelding
Margothieke
Mest analist Mest analist
Berichten:
734
Lid geworden op:
di 10 jun 2014, 21:23

Re: Gitte's vanallesennogwat: The magic forest

Heel erg mooi! Sommige screens vind ik alleen een beetje te bewerkt, maar andere zijn ook heel erg mooi wanneer ze bewerkt zijn. Mijn favoriete screen is de eerste! :wub
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Gitte's vanallesennogwat: The magic forest

^die die je het mooist vind is het meest bewerkt van de teveel bewerkte screens :lol

Knoetiee schreef: je ziet dan bijna de sim niet meer, en daar draait het om ;)
er staat the magic forest niet the magic sim

en iedereen, jullie hebben duidelijk niet dezelfde smaak als ik :glare maar IK ga MIJN SIMS EN SCREENS niet veranderen zodat jullie ze mooier vinden. dat telt niet voor nu, maar voor over het algemeen.



(ik heb nogal slecht geslapen vannacht voor de duidelijkheid vandaar mijn humeur, maar dit meen ik echt wel, ik bewerk mijn screens zoveel als ik wil)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie