wat gebeurde er in deel 92? Emma heeft de voorbije jaren een echte transformatie ondergaan en ze heeft spijt van alles, en dat wilt ze Jack zeggen nu hij terug in ridgeport is na 5 jaar op de universiteit. Juist op dat moment wordt ze ontvoerd door...Adam, die er van iemand moet voor zorgen dat Emma en Jack, of Jecka, niet terug iets krijg(t)(en) na een heveige ruzie tussen Adam en Emma vraagt Emma Adam een briefje af te geven aan Jack, waar hij waarschijnlijk negatief op reageert, als hij positief reageert, mag Adam Emma en Jack allebei doden, zegt Emma. Ondertussen Zijn Ashley en Justin in Sunlit Tides druk bezig met meer informatie over de MSGDVSO te verzamelen, die ze niet vinden, daarom gaan ze maar meteen inbreken in het hoofdkwartier...' s Avonds in Roaring Heights, krijgt Lily de zoveelste kwetsende beledigingen op Simbook, van enkele leerlingen uit haar klas...
hier is deel 93:
(niet op letten dat het soms licht is en dan plots donker, het was eigenlijk avond toen ik de eerste screens maakte maar het moest ochtend zijn dus moest ik naar kopen gaan om het op dag te zetten maar soms vergat ik dat...)

Het is ochtend in Roaring Heights, ze zitten allemaal aan tafel te ontbijten. Als Lara aan tafle gaat gaan zitten is ze van plan iets te zeggen waar sommigen misschien super enthousiast over zijn... 'Lily, Jaden, en ik en papa gaan vanavond ergens naartoe. We hebben een uitnodiging gekregen voor een modeshow...Zulke dingen gebeuren als je bekent bent.' Daarna ging ze gaan zitten, terwijl ze het antwoord daarop al van Lily's gezicht kon aflezen.

'Goed, ga maar weer ergens naartoe terwijl jullie je niks meer aantrekken van jullie kinderen. En mama, lieg nog maar wat verder...Doe je toch al zo la/...'

Maar Jaden onderbrak haar. 'Lily! Je gaat toch niet weer beginnen over dat gedoe dat Justin niet dood is?' 'Is tegenwoordig de waarheid vertellen ook al slecht? Ik heb alles gehoord 5 jaar geleden, en ik kan met zekerheid zeggen dat Justin's dood nooit bevestigd is. Dat heb ik je al zo vaak gezegd de afgelopen jaren...'

En toen werd ze nog eens onderbroken door George.' Hoe op Lily!' Riep hij op een bevelende toon 'Justin is dood, hij is al meer dan 5 jaar weg, zonder we iets van hem gehoord hebben. Waarom denk je dat je moeder over de dood van haar eigen zoon liegt?'

Lara begon haar eigen leugens te geloven en gaf George gelijk. 'Je vader heeft gelijk Lily, Justin is dood.' Meer voegde er niet aan toe.

En daarna stond de kwade Lily recht, op het punt om weg te lopen. 'Doe niet zo schijnheilig! Ik walg van je! Hoe durf je iedereen nog onder ogen te komen? Ik had alles gehoord, tegen mij hoef je niet te ontkennen! Maar dat doe je wel, tegen iedereen, de hele tijd liegen, liegen over de dood van je eigen zoon, alsof je het niet erg vind dat hij weg is! En voor derest is het enige waar je mee bezig bent je carrière, hoelang is het geleden dat wij deftig hebben gepraat? Je hebt niet eens door dat ik doodongelukkig ben, ik word uitgescholden, uitgelachen, in elkaar geslagen...Op school. Of waar denk je waar al mijn littekens vandaan komen? En de nachten dat ik in mijn bed lig te huilen? Je hebt dat niet eens door...Ik haat je. Meer woorden ga ik niet verspillen aan je.' Daarna liep ze weg, om haar boekentas klaar te maken voor de zoveelste vreselijke dag op school.

Even later ging Jaden zijn boekentas ook halen, het perfecte moment voor George om Lara aan te spreken over het hele gedoe. 'Schat, wat Lily zei, is dat waar?' Vroeg hij aan haar. 'Natuurlijk niet! Ze wilt enkel aandacht, ik was ook zo toen ik die leeftijd had.'

'En dat ze gepest wordt, wil ze ook enkel aandacht krijgen? Dat de relatie tussen jullie zo slecht is en ze af entoe met een blauw oog thuiskomt, ik begin te begrijpen waarom...En ik begin nog te denken dat ze de waarheid spreekt, waarom? En wie was er dan wel, die ene avnd 5 jaar geleden, dat zo erg was dat je moest liegen en iets anders verzinnen?'

'Da...Dat is nu niet belangrijk. En ik heb er veel spijt van, maar ik heb inderdaad over iets zoals dat gelogen...'

Toen George de bevestigign dat Lara al 5 jaar lang loog hoorde, wist hij even niet wat te zeggen..'En je blijft daar zo kalm over? Is er nog meer dat je me moet vertellen? En wat er wel was, waarom heb je dat dan verzwegen en zoiets verzonnen?'

'Dat maakt nu niks uit...'

'Stop ermee! 5 jaar lang, 5 jaar lang, heb je gelogen over de dood van onze zoon, onze eigen zoon!'

'Ma/...' Lara wou nog iets zeggen, maar George liet haar niet uitspreken.

In de plaats daarvan, begon hij terug te roepen. 'Hou op met je gemaar! En ga vanavond maar alleen naar die stomme modeshow!'

'Alsjeblieft...Denk je nu echt dat ik lieg en Justin nog leeft? Of denk je dat hij op een tropisch eiland zit met een knappe spionne om een spionagedienst uit te schakelen?' Daarna werd er niks meer gezegd, George was woedend, normaal ook...En dat terwijl Lara spijt had van wat ze had gedaan, véél spijt...Gaat dit nog goed komen?

(dit deel wordt verteld door Lily) Toen ik langs de eetkamer liep na ik mijn boekentas had gehaald, hoorde ik ma en pa ruzie maken...Wat ik eigenlijk wel had verwacht. Maar het was op een manier toch wel mijn schuld, dacht ik. en Daar bleef ik de hele voormiddag op school aan denken. Toen het middag was en dus middagpauze, speelde ik buiten eventjes met de magie die in me zit. 'Kan ik dit echt? Kan ik echt toveren?' Dacht ik. Maar ik moest het wel kunnen, ik weet nog toen ik 7 was een mijn kleerkast liet vliegen...

Achter me voelde ik mensen op me afstappen, het waren Nick en zijn groepje...Nick was de jongen die altijd zo gemeen tegen me deed. En ik wist niet eens waarom! Hoewel ik wel al jarenlang een voorgevoel had waarom... Ik probeerde wat weg te vliegen, maar het lukte niet, ik kon dat nog niet zo goed. Ondertussen hoorde ik het gestap dichterbij komen. 'Niet wegvliegen hè!' Hoorde ik hem roepen. 'Ben je soms bang van de lieve ik?' Hoorde ik hem vervolgens zeggen. En ja, eigenlijk wel.

'Waarom heeft de lelijke kleine Lily haar Simbookprofiel verwijderd? Was je verdrietig en ben je daarna gaan uithuilen bij die rijke oudertjes van je? Of heb je ze naar je toe getoverd?' Ik kreeg een brok in de keel toen ik hem dat hoorde zeggen, hoe kan ik nu uithuilen bij ouders die amper tijd voor me hebben?'

'Laat me met rust! En die rijke ouders kunnen pertoeval een goeie advocaat regelen!' Dat was het enigste wat ik kon verzinnen, ik was altijd al slecht in mezelf verdedigen...En de opmerkingen van hem maakten het er niet beter op.

Wat er daarna gebeurde, ging veel te snel om te volgen. Zijn vrienden liepen weg en hij duwe me op de grond, waarna hij me vastpakte. ik zag een harde vuist recht op me afkomen...En ik ging mijn zoveelste blauw ook alvast welkom heten. Wacht, dat wou ik helemaal niet! Ik probeerde hem tegen te houden, maar hij was veel te sterk voor me.

Toen ik me helemaal niet meer kon beschermen, liet die klootzak me los en liepen hij en zijn vrienden weg, voor dat een speelplaatstoezichthouder alles opmerkte. Ik probeerde recht te staan, maar het lukte niet! Toen hij me op de grond duwde, was ik waarschijnlijk wat verkeerd gevallen waardoor ik mijn voet had verstuikt. Toen ik me een beetje omdraaide, zag ik een meisje met roodblond haar naar me staren, aan haar meisjesachtige merkkleding te zien was ze waarschijnlijk zo'n populaire trut.

'Wat moet dat mens van me?' Dacht ik toen ze maar naar me bleef staren. Ookal waren het maar enkele seconden, het leek of ik daar al uren zat en zij al uren naar me stond te staren, terwijl ik alleen maar kon denken aan de vreselijke pijn in mijn voet.

Toen Nick (sorry voor diezelfde naam Koen) en zijn bende binnenwaren, kwam het meisje naar me toe. Precies of ze wachtte tot niemand kon zien dat ze naar mij, het vreemde lelijke eendje, toeging. 'Gaat het me je?' Vroeg een lieve, helemaal niet truttige stem. 'Ja...' Ik wist helemaal niet wat ik moest zeggen, kwam zo'n mooi en populair meisje nu echt naar me toe om te vragen hoe het met me gaat? Ik had eerder gedacht dat ze nog wat op mijn voet ging komen schoppen. 'Mijn voet doet wat pijn, maar het gaat wel...Waarom?'

'Gewoon...Nick is mijn ex. Toen ik zag dat hij de zoveelste is die jou in elkaar slaagt, heb ik het uitgemaakt. En daardoor is hij alleen maar gemener geworden...Sorry.' Ik wist niet wat het was, maar alles was haar meteen vergeven, toen ik haar prachtige blauwgroene ogen zag.

Zelf de pijn in mijn linkervoet verdween ervan! 'Het gaat al beter met mijn voet, misschien kunnen we even gaan zitten.' 'Weet je het zeker? Je mankt nog wat...En oké.' Natuurlijk mankte ik, de pijn was tenslotte niet weg. Enkel dacht ik er niet meer aan, ik had voldoende afleiding.

Na dat we gingen gaan zitten, begon het meisje, die de naam Lena draagt, te praten. 'Ik snap niet waarom hij dat doet, je bent erg vriendelijk. En helemaal niet raar, die vleugels zijn prachtig...Ik ben bijna jaloers op je.' 'Bedankt...Je bent de eerste die dat zegt.'

'En je ouders dan?'

'Lara Doyleh en George Goodricke, rijke mensen die amper tijd hebben voor hun kinderen...'

'Oh, waar ook, sorry...' 'Geeft niet.' En zo bleven we nog voor derest van de middagpauze verder praten, maar ik luisterde niet echt naar wat ze zei, ik kon alleen maar naar zitten staren...Wacht, ben ik nu echt verliefd op een meisje?
lesbische Lily

Diezelfde middag bij Jack's huisje in Bridgeport. Toen het eens goed weer was en Jack zich nog eens op de muren van zijn huisje uitleefde met graffiti, zag hij vanuit zijn ooghoek precies iemand bij de brievenbus staan, het was Adam die Emma's briefje in zijn brievenbus stopte. Toen er een windvlaag voorbijkwam van Adam die vliegensvlug wegrent, begon Jack het gevoel te krijgen dat er iets niet klopte.

'Wie is daar?' Vroeg hij tegen het niks bij zijn huis toen hij zich omdraaide. Hij herinnerde zich dat er iemand bij de brievenbus was en liep daar naartoe, waarna hij een briefje in de brievenbus vond.
Op het briefje stond dit:
Hallo Jack, ik ben het, Emma...Ik wil enkel zeggen, sorry voor alles wat ik je heb aangedaan. Ik ben nu geen vampier meer en heb écht spijt van wat ik je heb aangedaan. Ik was dom en impulsief...En was enkel geïnteresseerd in macht en geld. Maar ik ben ouder en slimmer nu, op mijn 23e.
Ps: gefeliciteerd met je diploma kunstwetenschappen
Maar de er snel opgekrabbelde hulpkreet die hij op de achterkant van het papier vond, was belangrijker...

Jack ging meteen naar binnen en plofte neer in de zetel. 'Waarom, waarom, waarom...Wat wilt dat mens van me? Was het dan toch Emma die ik zag bij het station?' Die vragen bleven door de chaos in Jack's hoofd rondspoken. 'Hoe durft ze te verwachten dat ik haar help...'
Na ze me bedroog, in de steek liet...
En na ze me in de kou liet staan, letterlijk

'En nu verwacht die bitch dat ik haar help, ik moet er van lachen...Hoe durft die domme Emma...'
...Mijn Emma!
Ik kan alleen maar denken aan de vele keren dat we urenlang konden praten...
En hoe we nadat we waren weggelopen van school midden in de nacht werden achternagezeten door de politie...
Jack...Waar bleef je toch? Je beschermde me...
Je hield van me....

'Wat heb ik toch gedaan...Jack, help me, alsjeblieft...'

dames en heren, een stukje waarbij toen ik het verzon ik zat te huilen
Zoals iedereen weet, is het 'binnenkort' deel 100. Alvast wat uitleg over het simsinzendenfeestgedoe: (dat was dus echt suuuuuperduidelijk)
- liefst 1-3 sims. als je nu een familie hebt die je wilt insturen en die bestaat uit 4 sims en je vindt het onnozel om één sim 'thuis te laten' mag je er 4 versturen.
-liefst simselfs, sims uit verhalen en sims uit 365's kortom: 'bekende sims'
(niet alle sims zullen iedereen bekent voorkomen want het zullen zowel inzendingen zijn van simsplanet en simsnieuws

)
- ik heb alle uitbreidingspakketten en 3 accesoirepakketten: luxe, diesel en 70', 80', 90'. dus spullen daaruit mag je zoveel gebruiken als je wilt
- cc mag je de sims enkel geven als je zeker weet dat ik het ook heb, en ik heb veel cc, het is niet erg als er eens een paartje wenkbrauwen of lenzen blijft zitten, op één kapseltje, maar niet te veel daarvan.
- ik heb érg veel storespullen, maar misschien is het toch beter dat je je sim storespullenvrij maakt omdat ze niet uit de store gedownload zijn en dat probleempjes kan veroorzaken
- zet ze in de uitwisseling, moest dat niet lukken, stuur me een pm, ik weet een oplossing
-
!BELANGRIJK! één sim mag 'iets speciaal ontdekken' als je wilt dat dat JOUW sim is, vermeld wel welke in het geval dat je meerdere sims stuurt, zet het dan bij de pm met de downloadlink, alleen jij en ik zullen weten dat het over een van jouw sims gaat en alleen ik weet wat die sim gaat doen....veel geheimzinnig gedoe hier.
sims moeten ingestuurd zijn op:
30 september, niet meer zo veel tijd dus. een beetje daarna geeft niet, ik weet toch nog niet precies wanneer deel 100 zal plaatsvinden, het is te zien aan mijn hoeveelheid huiswerk
dat was het!
Laatst gewijzigd door gitte2001 op zo 21 sep 2014, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.