Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

211 berichten • Pagina 1 van 11

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Het WistJeDat? topic

het is een heel origineel idee :sweatdrop maar het gaat als volgt: je zegt het zo bijvoorbeeld:

Wist je dat... ik vroeger altijd in bed plaste? (tja, het kwam ineens in me op :P)

je mag geen nutteloze wistjedatjes zeggen zoals Wist je dat... ik typ?

dus nu een echte:

Wist je dat... ik me hier nog nooit heb voorgesteld? :$

snappen jullie het een beetje?

v jup, heb ik ook.. ik ben nu 14 dus mensen rond de 14 en 15 pff allemaal van die irritante aanstellende pubers.. ik haat puberachtig!

Laatst gewijzigd door Gast0698 op do 21 aug 2014, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het WistJeDat? topic

Wist je dat... Ik vaak slecht met leeftijdsgenoten kan opschieten.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Het WistJeDat? topic

Wist je dat....al mijn leeftijdsgenoten gewoon stom zijn :| en dat ik op school (nu is dat al minder, het was vooral in de lagere school....) of wel genegeerd ofwel uitgelachen werd? :cry nu kan het me niks meer schelen wat die debiele dommerikken zeggen.... :thumbdn ik blijf lekker mezelf :P
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het WistJeDat? topic

Wist je dat... Ik zo verlegen ben dat als ik in een winkel een schoenendoos vind met 1 schoen(van wat ik leuk vind) ik niet eens iets durf te vragen...
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het WistJeDat? topic

^beterschap!

wist je dat... ook super velegen ben en dat ik nu naar de hoofdvestiging ga (het zijn 2 scholen op een 1 naam) en dus ook een hele andere nieuwe klas.. en dat ik dan weer helemaal opnieuw moet gaan beginnen net zoals van de basisschool naar de middelbare? sws geen zin..
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het WistJeDat? topic

^ dat heb ik ook, met scary movie 1,2,3,4 maar 5 is saai.. die ashley tisdale kan dat niet..

wist je dat... ik nu steeds vaker denk dat ik dinsdag weer naar school moet.. :(

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie