Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Sims valt random uit

Hoi hoi!

Sinds een tijdje ben ik weer begonnen met de Sims 3, maar soms valt hij echt heel random uit. De Sims 3 werkt niet meer, staat er dan. In game merk je niks raars ofzo en in het begin was het niet ook niet zo.
Ik heb alleen nog maar store downloads, defaults en wat mods. De mods zijn van de laatste versie, de Mastercontroller en de Storyprogression mod van NRaas. Zou het daar aan kunnen liggen? Ze zijn van de allerlaatste versie.
De laptop die ik gebruik is niet geweldig, maar heeft de Sims 3 in het begin wel gewoon aan gekund.

Zou iemand me helpen? Want het is echt mega irritant aan het worden!
Of kan het aan de mods liggen omdat NRaas niks meer update?

Alvast bedankt :knuffel
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Sims valt random uit

ik had dat eerst ook altijd.. ik weet echt niet hoe het komt.. en ja.. opnieuw installeren heb je denk ik ook geen zin in ;) dat deed ik altijd maar soms komt het gewoon terug.. ik vind het ook echt raar
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims valt random uit

Hmm dat werkt sws zelden. Ik delete altijd al mijn cache files voordat ik ga spelen en verwijderen de dingen die in het mapje Thumbnails staan....

Zo maar eens proberen zonder mods...
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Knight of cydonia
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
170
Lid geworden op:
di 16 okt 2012, 15:36

Re: Sims valt random uit

Daar heb ik ook last van, vooral als ik met een familie speel waar ik al een tijdje mee gespeeld heb, dan valt het gewoon achter elkaar uit. Dat is eigenlijk de reden dat ik er mods bij in heb gezet, de awesomemod, in de hoop dat die er misschien dingen uit kan halen als het erin zit. Soms heb ik er echt een hele lange tijd geen last van en af en toe dan is het meteen bam, na een paar minuten spelen dat ik de melding krijg: 'Sims 3 werkt niet meer'.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Sims valt random uit

^ dat heb ik ook, een lange tijd niet gehad en daarna ineens wel.. maar nu heb ik weel het probleem dat hij om de paar minuten even vast loopt maar de muziek enzo gaat wel gewoon door, heel iritant maar ik vind het wel goed zo, over 16 dagen is de sims 4 er.. dus doe ik geen moeite meer..
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims valt random uit

Heb net alle downloads verwijderd. Niks valt meer uit. Denk dat het komt door de mods van NRaas. Zo even opnieuw alles proberen. Kan nog wel 1 iets updaten, iets van Treaag, zodat je zelf de vaardigheden van je sims kan instellen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sims valt random uit

Ik heb nu 1 mod ge-update, van treeag. Nu valt mijn spel niet meeruit, heb eergisteren vrij kang kunnen spelen. Dus bij mij was dat het probleem niet.


EDIT;
Net viel hij weer uit, dus heb weer die mod van treeag, en die van Nraas verwijderd, helaas. Dan maar een dode buurt :(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
iniminimoshimo
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
do 21 aug 2014, 23:59

Re: Sims valt random uit

Je kunt misschien een nieuwe sims 3 map aanmaken, ik heb geen idee of het werkt maar het word altijd aangeraden in de engelse forums?
Ik weet niet of je weet hoe het moet dus ik zal het even uitleggen :)
Je gaat naar documenten, Electronic Arts, en haalt de map 'De Sims 3' eruit of hernoemt het (NIET verwijderen!). Dan start je je spel op en wordt er een nieuwe map aangemaakt, net alsof je het spel opnieuw geïnstalleerd zou hebben. Sluit je spel af. Ik neem aan dat je graag je sims enzo terug wilt dus die moet je gewoon zoeken in je oude map en in de nieuwe zetten. Eventueel kun je een voor een je custom content en mods enzo uitproberen en zo uitzoeken wat er precies voor zorgt dat je spel crasht. Dit zal misschien even duren maar misschien vind je het zo wel!
Succes! ik hoop dat het werkt :D
Prettig gestoord zijn is geen ziekte, het is een gave
Gebruikersavatar
Knight of cydonia
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
170
Lid geworden op:
di 16 okt 2012, 15:36

Re: Sims valt random uit

Nou ja, dan haal je dus de custom content er gewoon uit, en dan kan je nog niet testen of het aan de custom content ligt of misschien aan een save. Of misschien een combinatie daarvan.

Sowieso omdat bij mij het probleem pas optreedt als ik een lange tijd met een familie heb gespeeld, laten we zeggen als ik bijna bij mijn derde generatie ben.

Weergave- en sorteeropties