Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

51 berichten • Pagina 1 van 3

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Gitte's simswereld

Hallo! ik heb vandaag het begin van mijn eigen website gemaakt, namelijk:

http://gittessimswereldje.weebly.com/

het ziet er nog niet goed uit, maar ik ben een beginner :sweatdrop om die reden zijn tips ook altijd welkom!!!! GEEF MIJ TIPS :P

je vind er o.a. een blog die wordt bijgehouden vanaf morgen, (op de homepage) een overzicht van mijn sims en screens, vanaf de volgende sim, en natuurlijk informatie over mijn lieve Doyleh's, waaronder ook samanvattingen (tot nu toe aangevuld tot deel 80, van de 88) en een lijst van de personage's, waar ik nog moet aan beginnen maar daar heb ik nu geen zin in wil eerst sims2 spelen, ik hoop dat jullie het een leuke site vinden, en onthou, tips zijn ALTIJD welkom! iedereen weet toch meer van site's maken dan ik denk ik.

V dat is mijn lievelingskleur xD

Laatst gewijzigd door gitte2001 op di 05 aug 2014, 15:03, 2 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Gitte's simswereld

bedankt! maar ik heb een probleempje, ik wil mijn site meer pagina's geven maar er is zogezegd een limit van 5 pagina's (subpagina's inbegrepen) of je moet betalen...en bij andere mensen is dat niet zo? hoe kan je meer pagina's hebben dan 5 zonder te betalen?
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Gitte's simswereld

*sorry voor powerpost *


niemand die me wil/kan helpen? oké...

V sorry, ik ben gewoon wat gefrustreerd...ik sta op het punt een bericht te sturen naar weebly...

Laatst gewijzigd door gitte2001 op do 24 jul 2014, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Gitte's simswereld

http://gittessimswereldje.weebly.com/

het nieuwe adres! de avond voor ik op kamp vertrok had ik nog een mail teruggekregen dat mijn site geplubiceerd kon worden (daar was ook al een probleem mee) maar toen kon ik niet naar weebly gaan dus, ik ben een halfuur terug van op kamp(en ging meteen naar de computer) dus, hier is mijn site! hij is nog niet af, maar dat zal wel goedkomen...
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Gitte's simswereld

de samenvattingen van de Doyleh's zijn ein-de-lijk af!(ben er echt superlang aan bezig geweest, is misschien te zien aan de hoeveelheid tekst) het is natuurlijk wel nog maar aangevuld tot deel 90 xD klik op gitte's simswereld in mijn banner

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie