Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
perfectimperfection
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
vr 08 aug 2014, 18:02

Perfectimperfection also known as..

Romy! Ik ben dus Romy en ik ben 17 jaar oud. Sinds dat de Sims 2 uit is gekomen ben ik Sims gaan spelen en heb daarna uiteraard Sims 3 aangeschaft. Ook heb ik net de Sims 4 CAS demo ontvangen dus daar ben ik me nu mee aan het vermaken. :) Eigenlijk zit ik al heel erg lang op deze site, maar heb me nooit aangemeld. Nu wilde ik graag eens wat posten dus ik werd wel gedwongen op me eens aan te melden, haha!
Afbeelding
Gebruikersavatar
perfectimperfection
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
vr 08 aug 2014, 18:02

Re: Perfectimperfection also known as..

Wat veel reacties, warm welkom hoor haha! Echt leuk. Ik keek meestal bij de dagboeken en de screens, vind het altijd erg interessant om te zien. :) Bedankt voor de complimentjes over mijn avatar en onderschrift! Ik sta er zeker voor open om de Sims van de Sims 4 demo aan jullie te showen! Ik heb al een berichtje gepost in het speciale Sims 4 gedeelte, maar die is er volgens mij nog niet doorheen gekomen. Ik hoop dat er snel een apart forum komt waarop je al je Sims van de Sims 4 kan laten zien! Vind het altijd leuk om ze te maken en er een verhaal/karakter rondom heen te bedenken en natuurlijk eventueel beschikbaar te stellen of voor andere mensen te maken. :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie