Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

85 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

De familie Nikko [Sem&Anne H8 update]

De familie Nikko
Toen ik de Sims 2 Ultimate Collection kreeg, had ik 2 sims aangemaakt, die in Belladonnabaan gingen wonen. Oorspronkelijk zouden ze huisgenoten zijn. Vrije wil stond aan en telkens begonnen Jamie en Michael met elkaar te praten. Ze zijn echt tegen polen van elkaar, Jamie is ontzettend verlegen en kende Michael amper, normaal zou ze dan niet makkelijk ermee instemmen dat iemand haar zou bewonderen. Beide vonden elkaar toch ontzettend aantrekkelijk. Michael valt op vrouwen met zwart haar en make-up op. Jamie valt op blonde manen met een baard. Michael had een stoppeltjes baard en blijkbaar telde dat dus ook.
Ze gingen telkens meer met elkaar om, raakte uiteindelijk verlooft en toen bleek Jamie zwanger te zijn.
Michael en Jamie trouwen en verhuisden, naar Blauwwater. Ze lieten een groot huis bouwen en niet veel later beviel Jamie van een tweeling, Olivia en Aiden. Dolgelukkig waren ze met de tweeling. Ouderschap was niet makkelijk, maar de liefde die ze hadden voor hun kinderen was groot.
Toen de tweeling op het punt stond op een kind te worden, kregen Jamie en Michael samen dezelfde wens, nog een baby. Hieruit werd Sem geboren. Vrij snel na de geboorte van Sem hadden Jamie en Michael weer een wens. Ze wilde zo graag weer een baby. Hieruit werd de tweeling Lucas en Levi geboren. Erg lang was het stil, en vlak voordat Lucas en Levi tiener werden, kregen Jamie en Michael nog een kindje. Andrew genaamd.
Andrew is nog steeds een peuter, de rest van de kinderen heeft al gestudeerd en is het huis uit. Jamie en Michael zijn oudere geworden.

Omdat ik deze familie ontzettend leuk vind, deel ik afentoe wat van hun verhalen en vertel dingen over wat ze meemaken. In totaal zijn er nu 4 verschillende huizen waarin de familie woont, dus overspringen is niet echt gemakkelijk en ik zal dus een langere tijd met hetzelfde gezin spelen, maar speciaal voor een inleiding van alle gezinnen, heb ik eventjes met alle gezinnen gespeeld. Hieronder volgen hun verhalen (:
De stamboom

Link naar stamboom

Laatst gewijzigd door Simmielove op wo 27 aug 2014, 10:04, 14 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko

Hoofdstukken

Jamie en Michael

~Hoofdstuk 1
~Hoofdstuk 2

Sem & Anne

~Hoofdstuk 1
~Hoofdstuk 2
~Hoofdstuk 3
~Hoofdstuk 4
~Hoofdstuk 5
~Hoofdstuk 6
~Hoofdstuk 7
~Hoofdstuk 8

Olivia & Andrew

~Hoofdstuk 1
~Hoofdstuk 2
~Hoofdstuk 3

Aiden, Levi & Lucas

~Hoofdstuk 1
~Hoofdstuk 2
~Hoofdstuk 3
~Hoofdstuk 4

Aiden & Siska
~Hoofdstuk 1
~Hoofdstuk 2
~Hoofdstuk 3

Laatst gewijzigd door Simmielove op za 30 aug 2014, 14:11, 22 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko

[center]Jamie & Michael
~1[/center]

Afbeelding
"Ik word soms echt gek van mijn werk", klaagt Michael. Jamie kijkt hem aan, altijd hetzelfde geklaag met haar man, denkt ze. "Ze verwachten veeltste veel van zo'n oude man."
"Ga dan lekker met pensioen", oppert Jamie.
"En dan? De hele dag niksen? Nee dankje", Michael snuift luidruchtig.
Afbeelding
Jamie zette de soep voor Michael neer. "Eindelijk", bromt hij. "Ik eet het nog even snel op, ben toch al te laat." Lekker subtiel gebracht, denkt Jamie.
Afbeelding
Terwijl Jamie nog aan het eten is staat Michael op en trekt zijn jas aan. "Ik ben, verwacht me niet vroeg thuis!", roept hij voordat de voordeur dicht slaat.
Afbeelding
Afbeelding
Jamie doet nog even de dagelijkse dingen, ruimt wat dingetjes op en poetst het aanrecht. Haar man had wel gelijk. Een hele dag niksen, daar is niks aan! Ik ben te oud om nog ergens aan genomen te worden, denkt Jamie. Maar misschien een huisdier in huis?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Jamie legt het hele verhaal uit en vertelt dat ze graag een kitten wilt, maar niet 1 met veel energie.
Afbeelding
Vrijwel gelijk hebben ze een match gevonden, en zo snel als het maar kan zal de kitten worden afgeleverd.
Afbeelding
Afbeelding
Zenuwachtig doet Jamie nog wat dingetjes in huis. Het belangrijkste vergeet ze gelukkig niet, eten neerzetten voor de nieuwe aanwinst!
Afbeelding
Afbeelding
De man begroet Jamie en overhandigt haar wat papieren.
Afbeelding
Aanschouw! Bansai, een vrouwelijke kitten.
Afbeelding
Afbeelding
Helaas heeft Michael de verkeerde keuze gemaakt. Gelukkig geen ontslag!
Afbeelding
Terwijl haar man op het werk zit, lijkt Jamie een nieuwe liefde te hebben gekregen.
Afbeelding
Al snel zijn zij en Bonsai de beste vriendinnen!
Afbeelding
Wie kan nou nee zeggen tegen dit snoetje?
Afbeelding

Jamie gaat weer verder met opruimen en Bonsai besluit een hap te nemen van het voer. De brokken zijn wel erg groot in vergelijking met de kitten!

Laatst gewijzigd door Simmielove op ma 04 aug 2014, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: De familie Nikko

Lijkt me een hele leuke familie!
Ze hebben wel veel kinderen gekregen zeg :O

Speel jij met of zonder geld/behoefte cheats?
Wat voor baan heeft Michael?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko

Bedankt beide :D

@Koen
Michael werkt in het onderwijs. Het is zijn levenswens om de top daarvan te bereiken. En ik speel zonder cheats :)
Sem & Anne
~1
Afbeelding
Meet Sem! Een echte nerd en heeft zich op de universiteit verloofd. Sem hoopt dat zijn verloofde binnenkort bij hem komt wonen.
Afbeelding
Sem besloot zich te vestigen in een appartement, hij heeft 1/4 deel van de hele kavel bij dit appartement.
Afbeelding
Afbeelding
Na snel even alles bekeken te hebben, besluit Sem om zijn verloofde, Anne, uit te nodigen.
Afbeelding
Zenuwachtig kijkt Sem nog even TV, zo komt Anne! spookt het door zijn hoofd.
Afbeelding
Afbeelding
Anne wordt behoorlijk uitbundig begroet door Sem, ze hadden elkaar een dag niet gezien. #firstworldproblems
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Sem heeft gevraagd of Anne met hem samen wilt wonen. Ze zei ja!
Anne was nog jongvolwassene want ze woonde nog op de universiteit. Nu is ze officieel volwassen.
Afbeelding
Sem is ontzettend blij dat zijn liefje besluit om bij hem te komen wonen. Binnenkort misschien een bruiloft?
Afbeelding
Afbeelding
Sem besluit om op banenjacht te gaan, hij wilt graag was in de geneeskunde doen. Helaas waren er vandaag geen banen beschikbaar.
Afbeelding
Anne ontdekt dat het appartement een soort speciale theekamer heeft, dat moet worden uitgeprobeerd!
Afbeelding
Dan maar buiten de Aliëns oproepen.
Afbeelding
Anne heeft wel een baan. In de geheime dienst. Was ook een wens van haar dus nu brengt zij even het geld binnen.
Afbeelding
De Aliëns hebben er vandaag geen zin in en besluiten Sem volledig te negeren.
Afbeelding
Anne besluit nog even gauw te werken aan haar conditie. Die is niet top, en dat moet wel voor haar werk. Misschien wordt ze wel een vrouwelijke James Bond! Haha
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko

Hihi dankje (:

[center]Olivia & Andrew
~1[/center]

Afbeelding
Olivia heeft haar broertje in huis genomen, om te voorkomen dat haar ouders helemaal kapot zouden gaan. Haar ouders zijn nu natuurlijk allebei oudere. En Andrew is nog vollop peuter!
Ook wilde Olivia toch "proeven" van het ouderschap. Het liefste heeft zij ook een groot gezin!
Afbeelding
Andrew is wel een makkelijke peuter, hij krijst zelden. Kan al lopen, praten en is al zindelijk!
Afbeelding
Olivia is opzoek naar een baan, het liefst in de Architectuur. Helaas geen banen.
Afbeelding
Maar helaas hoort bij het ouderschap ook opruimen. Maar Olivia is helaas niet netjes. Ze is juist mega slordig!
Afbeelding
Olivia vindt het wel wat, een peuter in huis. Terwijl Olivia verder gaat met schilderen, richt Andrew zich op zijn charisma.
Dit vind Olivia wel gezellig. Helaas heeft ze nog niemand op het oog.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko

Bedankt allemaal :D

[center]Aiden, Levi & Lucas
~1[/center]

Afbeelding
Aiden, Levi en Lucas zijn met zijn drieën in een appartement gaan wonen, lekker makkelijk, want zo worden de kosten onderling ook nog eens verdeeld! Maar daarvoor moet je een baan hebben.
De krant werd gelukkig gauw bezorgd en Levi besloot gelijk om op zoek te gaan.
Afbeelding
Aiden gaat geen baan zoeken, op de universiteit was hij al begonnen met het schrijven van boeken, en hij heeft er toen 3 gepubliceerd. Zijn eerste boek was verschrikkelijk en werd nauwelijks verkocht. Toch gaf hij niet op en dat was maar goed ook! Zijn andere 2 boeken waren bestsellers.
Aiden heeft zijn roeping al gevonden. Maar voordat hij aan zijn nieuwe kaskraker gaat beginnen, moet er wel gegeten worden!
Afbeelding
Levi heeft helaas geen baan kunnen vinden in de krant. Snel kruipt hij achter Aiden's computer om online opzoek te gaan naar vacatures
Afbeelding
En hij heeft een baan gevonden! Welleswaar niet 100% legaal, but who cares? Zolang er geld binnen komt, toch?
Afbeelding
Lucas heeft niks kunnen vinden, maar lijkt dat nou ook niet echt een verschrikking te vinden. Hij gaat lekker door met schilderen, misschien kan hij zijn schilderij voor een leuk bedrag verkopen?
Afbeelding
Levi is nog steeds ontzettend blij met zijn nieuwe baan. Er moet nog wel wat aan zijn vaardigheden worden gewerkt, maar dat zal geen probleem worden voor hem.
Afbeelding
Ondertussen is Aiden weer begonnen aan een nieuw boek, zou het weer een bestseller zijn?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: De familie Nikko

Wat een leuke familie! Moet wel toegeven dat ik het lastig vind om Levi en Lucas uit elkaar te houden xD
Hopelijk wordt Sem snel ontvoerd!

Ga je proberen om bij iedereen zn levenwens te voltooien?

Edit
↓Kan je wel vertellen wat voor wens (kennis, familie enz.) Iedereen heeft?
Ik met al mijn vragen xD

Dankzij jou heb ik nu meer zin om, als ik thuis kom, de Sims 2 te spelen dan de Sims 4 :flapper

Laatst gewijzigd door Koen op di 05 aug 2014, 12:37, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko

@Koen
Je bent niet de enige die er moeite mee heeft haha. Waarschijnlijk ga ik ze allebei even een andere haarstijl geven ofzo haha.
Ik ga niet bij iedereen zijn levenwens voltooien. Sommige zijn echt vervelend, bijvoorbeeld om 5 topzaken te bezitten. Jamie wil bijvoorbeeld 20 kittens of puppy's opvoeden enzo. Die ga ik niet doen.
Maar om bijvoorbeeld de top van een carrière te bereiken wil ik wel proberen :)

Bedankt allebei :knuffel

Heb gisteren heel erg met Sem en Anne gespeeld, de foto's zijn al bewerkt dus alleen nog even een verhaal erbij schrijven. Ga zo weer simsen (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko

@Koen
Zal ik doen (:
Sem & Anne
~2
Afbeelding
Heeft Sem toch geluk met het spotten naar Aliëns?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Anne heeft letterlijk niets door van dat haar verloofde ontvoert is door buitenaardse wezens en smeert lekker een boterham voor zichzelf.
Afbeelding
Daarna besluit ze om lekker een film te kijken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Sem is terug!
Afbeelding
Maar iedereen heeft er andere emoties bij. Of ze zijn bezorgd, of ze lachen hem uit.
Afbeelding
Sem heeft ontzettend veel honger nu hij weer terug is en maakt even snel wat klaar.
Afbeelding
Anne is al het bed ingekropen. Ze is moe en zenuwachtig voor haar eerste werkdag.
Afbeelding
Afbeelding
Sem schrokt snel eten naar binnen voordat hij naar bed gaat.
Afbeelding
Afbeelding
Midden in de nacht wordt Anne wakker. Evenals Sem die later zijn ogen open doet.
Afbeelding
Sem is gelukkig net en maakt het bed op. In tegenstelling tot Anne.
Afbeelding
Afbeelding
Anne maakt even wat eten klaar, terwijl Sem een proteïne shake drinkt.
Afbeelding
Maar volgens mij is dat niet erg goed bij hem gevallen...?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko

@Imme
Met Fraps en daarna bewerk ik ze in Photoshop. Als ik zelf ook gewoon screenshots maak zijn ze ook klein, en van een mega slechte kwaliteit.

Heb net weer wat foto's gemaakt. Zal waarschijnlijk wel het minste met Jamie en Michael spelen, want daar is nu weinig te beleven, dus die updates zullen vrij kort zijn!
Ik maak zo alvast 2 hoofdstukken af, zodat die altijd later nog gepost kunnen worden (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De familie Nikko

Bedankt Charlotte :knuffel

@Koen
De wensen (weet alleen Anne niet uit mijn hoofd)
Aiden : Populariteitswens
Levi : Rijkdomswens
Lucas : Plezierswens
Olivia : Familiewens
Sem : Kenniswens
Michael : Familiewens
Jamie : Familiewens
Ik zou gewoon lekker de Sims 2 en de Sims 4 spelen :flapper
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie